vargaz Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg lurer på hvor det er mulig å skaffe seg en gratis PDF writer / viewer, eksisterer det? adobe sitt koster jo penger og den har med seg mye tull på kjøpet. Unnskyld, ser at jeg bommet med postingen. Administrator må gjerne flytte denne til programvare > programvare . Endret 11. desember 2006 av vargaz
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) etter å ha gjennomført dette søket på Google fant jeg dette programmet som første link. Jeg har ikke prøvd det selv men det ser ut som det skal gjøre susen. Endret 11. desember 2006 av ilpostino
vargaz Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 ok, søkte litt på google, men traff ikke på noe som var tilfedsstillende så jeg tenkte å spørre litt her om noen hadde erfaring. Er krav om at dette er stabilt og bruker lite ressurser..
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har høyrd om Cute før, og trur det skal fungere fint. Eit anna alternativ for å lage PDF-dokument er PDF995, som vert lagt til som skrivar (er kanskje det same med Cute?). Fann det i tråden om nyttige gratisprogram. OpenOffice kan òg gjere dette forresten, men å installere ei ny kontorpakke berre for slikt er litt unødvendig. For å vise filene (du spurde jo om det òg) er Foxit eit bra alternativ til Adobe Reader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå