Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få et bra førsteintrykk av jenter?


Anbefalte innlegg

beste tipset er: vær deg selv! ;)

7473789[/snapback]

Vær deg selv ? Er man ikke alltid det? Man kan da ikke være noen andre! :nei:

7473849[/snapback]

Det er en på skolen min.. han er aldri seg selv. og jentene vil ikke engang klemme han. Tragedien startet når han begynte på ungdomskolen og hadde ingen venner, siden før hadde han bare sittet foran PCen sin og spilt.

 

På ungdomskolen bestemte han seg for å gjøre alt for å bli populer. han begynte å trene hver dag og kjøpe proteinpulver og piller osv.. og han prøvde ut alt han fikk. t.o.m harsj, og han kjøpte kule klær osv..

 

(det er i hvertfall det jeg har hørt da.. men jeg tror det er sant)

 

Alle ser rett gjennom han, men jeg synes likevel han er veldig morsom å vere med. og han er snill osv. han finner på også mye dumt. det er gøy.

7475538[/snapback]

Det er nettopp det jeg mener. Han er ingen andre nå heller. Han er seg selv, fordi han gjør som han selv ville gjort i sin situasjon. Det er hans måte å prøve å tiltrekke seg oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med Stefan her altså.

 

Jeg var meg selv lenge. Det funket ikke. Jeg la om klesstilen og oppførselen på ungdomsskolen, men da var det for sent til å bli godt likt uansett. Poenget er at jeg var godt forberedet når jeg kom til videregående. Jeg kom stormende på med selvtillit som jeg egentlig ikke hadde. Jeg gjorde meg ikke til noen bølle, men jeg eksponerte meg selv som en selvsikker og morsom fyr. Jeg dro da fram mine bedre sider, som blant annet er at jeg en gang iblant kommer med en gullkorn.

 

Du trenger ikke selvtillit for å virke selvsikker. Jenter blir tiltrukket av maskuline trekk og oppførsel. Det er kjekt å være frampå, men ikke så frampå at du blir irreterende. Ikke slå jenter på ræva og lignende, men småflørt litt til daglig. Vær vennlig, og bare le når folk er spydige mot deg. Du kan lett heve deg over spydighetene fra andre i klassen på denne måten, og da prosjekterer du deg selv som selvsikker.

 

 

Lykke til. :)

7475611[/snapback]

 

Marley som President! :thumbup:

 

Et tips jeg plukket opp av en venn, ikke diss vennene dine forran jentene, du tror kanskje du er kul, men da tror jo de at du henger med "nerder" ;)

 

Nerder: Ikke slike som oss som henger her, men sosialt hemmede "nerder" :whistle:

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar

synst han gjorde en bra ting, tror det plutselig gjikk opp for han at han vil ha venner kjereste leve livet som ungdom osv, og visst han maa trene og gaa paa piller for aa faa seg sjoelvtillit , so be it. da liker folk han paa grunn av sjoelvtilliten hans. mens han faar sjoelvtillit av aa trene see? maa vere helt jeveli og ikke ha venner osv fordi ein er ein taper som sitter inne 24 timer i doegnet og spiller.

Lenke til kommentar
Jeg sitter igjen med en følelse at om man ikke er seg selv får man ikke damer som er som seg selv heller. Har du samme humor, måte å være på osv funker det utrolig bra, men om man ikke er seg selv kan man vel ikke regne med å passe sammen heller. Eller?

7477744[/snapback]

La oss si at du er en sjenert gutt som ikke drar ut særlig ofte, og vil møte den samme typen jente. Med mindre dere kræsjer i hverandre på vei til butikken eller du slenger ut en "ASL?" her på forumet så er det lite du kan gjøre for å komme i kontakt med dette mennesket. Det er derfor ditt ansvar å dra ut og være sjarmerende og imøtekommende (selv om å være utadvendt ikke nødvendigvis er å "være deg selv"), slik at alle typer mennesker vil prate med deg og du kan komme i kontakt med personer du liker.

 

Det handler ikke om å spille en rolle, det handler om å ikke bare si "jeg er meg selv, folk får ta meg som den chips-knaskende, Pepsi Max-drikkende WoW-gameren jeg er", men å vise frem sine beste sider og være en person som jenter/gutter vil ta kontakt med.

Lenke til kommentar

drit i aa les dating guider osv. det blir bare for domt, det funker ikke heller, gaa aa huske paa va som sto i boka. en bekjent av meg gjorde det, blei slaatt ned og fikk to oerefikker av to forskjellige jenter. han hadde no confidense , aa naa er fyren helt gal, visst ei jente sier de ikke vil ha noe med ham a gjoere sier har joda og forsetter sjekkinga. dropp guider boeker osv, foelg di smaa enkle tipsene her.

Lenke til kommentar
Nei, du kjenner min plan.

7478190[/snapback]

Jepp, den stinker. Fatter ikke hvorfor. Du har verdens dårligste grunn. Få opp huet ditt og ut å let.

7478196[/snapback]

 

Nei. Leter jeg, finner jeg noe som ikke går. Leter jeg ikke, så detter hun i fanget mitt.

7478208[/snapback]

 

Skjedd meg meg 2 ganger, så det virker ;)

 

Marley is right again :w00t::tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...