JV Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hei Er det bare meg eller har flere problemer med det blå lyset jeg trodde skulle lyse i disktray på Wii? Det har blinket til ett par ganger når jeg har slått den på, men ikke hver gang. Hvordan er det til dere? Jeg vil ha blått lys!
Jakoozie Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Helt enig med deg! Jeg hadde hørt at den ikke skulle lyse alltid, men jeg håpet det var feil. Trist det, siden det for meg er det blå lyset som hadde gjort Wii til den ultra sexy maskinen den skulle vært. Uten ser den ganske standard og kjedelig ut egentlig (liggende ser den ut som en diskstasjon eller noe:) Er det overhodet mulig at Nintendo kan legge ut en firmware update eller no, slik at vi kan få mer blått lys?
alveq Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Den lyser kun når du har motatt en melding. Dersom du har på WiiConnect 24 begynner den å lyse med en gang du mottar meldingen selv om maskinen er slått av. En slags varsling med andre ord. Det plager ikke meg at det ikke lyser hele tiden (det er heller til det bedre), men Nintendo burde kanskje ikke ha skapt det inntrykket selv om det ser stilig ut på reklamene. Forresten... Endret 10. desember 2006 av alveq
Mikr89 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Helt enig med deg! Jeg hadde hørt at den ikke skulle lyse alltid, men jeg håpet det var feil. Trist det, siden det for meg er det blå lyset som hadde gjort Wii til den ultra sexy maskinen den skulle vært. Uten ser den ganske standard og kjedelig ut egentlig (liggende ser den ut som en diskstasjon eller noe:) Er det overhodet mulig at Nintendo kan legge ut en firmware update eller no, slik at vi kan få mer blått lys? 7473064[/snapback] Hei. Mener det skal gå and å få wiien til og lyse hele tiden men er ikke sikker. Ta og prøv dette: Step1: Åpne Email seksjonen fra Wii's home menu, fortsett med og legge til en ekstern email,F.eks [email protected] til wii's adressebok. Step2: Send en melding fra Wii'en din,til addressen du akkurat la til i wii's addressebok. Step3: Sjekk email kontoen du sendte meldingen til,og send en melding tilbake med hva som helst skrevet i. Step4: Ikke les meldingen din når den kommer til wii. Gi svar da visst dette virker Endret 10. desember 2006 av gunnar.,89
Jakoozie Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Genialt! Men har ikke internett på maskinen enda, så kan ikke sende melding. Men et lite spørsmål. Hvorfor er det ikke "vanlig" internett tilgang til Wii (som i f.eks xbox 360)? Må jeg kjøpe en kabel som har USB i den ene enden for å bruke den med wii? Eller fungerer maskinen bare trådløst?
TerraMan Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Trikset postet over fungerte perfekt det ja!
Vitamin Bjørn Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Slitsomt men er jo litt morro med det blåe lyset Må jeg kjøpe en kabel som har USB i den ene enden for å bruke den med wii? Eller fungerer maskinen bare trådløst? Kommer LAN-Adapter i 2007 så du kan bruke kabel Endret 11. desember 2006 av Sjokoladekake
Pricks Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Man må visst ikke vente så lenge: Unofficial USB ethernet adapter works on Wii Hvor får man kjøpt det i Norge?
Arcadia Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 får ikke til å sende melding til hotmail adressen jeg la til:S noen tips?
XtaZ Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Helt enig med deg! Jeg hadde hørt at den ikke skulle lyse alltid, men jeg håpet det var feil. Trist det, siden det for meg er det blå lyset som hadde gjort Wii til den ultra sexy maskinen den skulle vært. Uten ser den ganske standard og kjedelig ut egentlig (liggende ser den ut som en diskstasjon eller noe:) Er det overhodet mulig at Nintendo kan legge ut en firmware update eller no, slik at vi kan få mer blått lys? 7473064[/snapback] Hei. Mener det skal gå and å få wiien til og lyse hele tiden men er ikke sikker. Ta og prøv dette: Step1: Åpne Email seksjonen fra Wii's home menu, fortsett med og legge til en ekstern email,F.eks [email protected] til wii's adressebok. Step2: Send en melding fra Wii'en din,til addressen du akkurat la til i wii's addressebok. Step3: Sjekk email kontoen du sendte meldingen til,og send en melding tilbake med hva som helst skrevet i. Step4: Ikke les meldingen din når den kommer til wii. Gi svar da visst dette virker 7473430[/snapback] Det virker men bare til man skrur på maskinen igjen. Da slutter den å lyse og vil heller ikke lyse igjen etter den er skrudd av
tidus2k4 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det virker men bare til man skrur på maskinen igjen. Da slutter den å lyse og vil heller ikke lyse igjen etter den er skrudd av Nei .. det funker helt til du sjekker meldingen.. i hvertfall gjør det det her.
-Mr.T- Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det virker bare til du skrur maskinen av og på igjen her og. Så det trikset der funker bare delvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå