Gå til innhold

Er dette meningen? ( NWN 2 ) *Screenshot*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff. Jeg skal reinstallere og se.

 

Men, når vi først er inne på grafikkfeil. Fungerer AA hos deg Civilix? Hos meg skrur den seg av når jeg restarter, og jeg får ikke hatt den på i det hele tatt :S

7472079[/snapback]

 

Jeg har bare et 6800U skjermkort, så jeg kjører ikke med AA i det hele tatt. Men skal sjekke, redigerer post når jeg har svaret.

 

EDIT: AA fungerer fint her, og den husker instillingen når jeg restarter.

 

AA instillingen lages i Mine dokumenter\Neverwinter Nights 2\nwn.ini og heter MultiSampleType=X (hvor X er hvo mye AA du vil kjøre 2 og 4 fungerer for meg).

Sjekk at denne filen ikke er read only og rediger direkte i filen hvis nødvendig.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Uff. Jeg skal reinstallere og se.

 

Men, når vi først er inne på grafikkfeil. Fungerer AA hos deg Civilix? Hos meg skrur den seg av når jeg restarter, og jeg får ikke hatt den på i det hele tatt :S

7472079[/snapback]

 

Jeg har bare et 6800U skjermkort, så jeg kjører ikke med AA i det hele tatt. Men skal sjekke, redigerer post når jeg har svaret.

 

EDIT: AA fungerer fint her, og den husker instillingen når jeg restarter.

 

AA instillingen lages i Mine dokumenter\Neverwinter Nights 2\nwn.ini og heter MultiSampleType=X (hvor X er hvo mye AA du vil kjøre 2 og 4 fungerer for meg).

Sjekk at denne filen ikke er read only og rediger direkte i filen hvis nødvendig.

7472338[/snapback]

 

Ok. Takk for hjelpen. Skal prøve det nå.

 

( kult nick forresten , edit: civili er nicket mitt på nettet :D )

Endret av asad
Lenke til kommentar
hehe, da tror jeg du kan bare slutte så spille helt, for det er ikke et eneste spill der ute som er perfekt.

7476702[/snapback]

 

Snakker ikke om perfekt. Men røde firekanter, og mangel på aa er uakseptabelt.

7476831[/snapback]

 

Ser bare èn rød firkant jeg :whistle:

7486896[/snapback]

 

Du vet hva de sier om røde firekanter. Finner du en, er det sikkert flere rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...