Ondskapen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hvis jeg tar quite game når jeg har logget av serveren eller fremdeles er på, legges bf ned, men allt hener. Det skjer ingen ting. Pc specs: - Intel Celeron D 2,8 - Asus 7600GS (AGP) - 768mb ram Har jeg forlite ram?
Pellick Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Veldig lite ram du har der ja...Jeg hadde trøbbel da jeg hadde 1GB. BF2 tar så mye RAM at den låner minneplass fra harddisken (som er latterlig mye tregere enn RAM). 2GB RAM løste alle problemer for meg, men du slipper nok unna hvis du f.eks kjøper en 512-brikke i tillegg til det du har. 1280MB ram har du da, tror det burde holde akkurat Har du mye penger, bytt ut rammen med to like 1024-brikker
Ondskapen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Hk'et mitt har bare 2 ram slots Var det jeg tenkte var problemet...
Pellick Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hmmm...da kan det vel også hende at maskinen bare støtter 1GB ram også... Men om den bare støtter 1 GB, så oppgrader til 1GB. Det vil nok hjelpe, det også. Noen tips: Om du ikke pleier å stoppe antivirus, bittorrent osv før du starter spillet, så begynn å gjøre det nå. BF2 trenger alt ledig minne det kan få Siden spillet eter fra sidevekslingsfila, sett denne til 1500mb både på start og maks, og defragmenter harddisken. Gjør om navnet på fila BF2.exe i mappa til spillet. Kall den BF2f.exe eller noe sånt. Hjelper visstnok på ytelsen for de fleste som har prøvd det. Dette er gode tiltak om rammen er i minste laget
Anders Voldsund Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Å ha 2GB RAM er Absolutt anbefalt til eit spel som BF2. Før sleit eg med lange "verifying local client", elsn. Då hadde eg 1 GB RAM, men når eg oppgraderte til 2 GB RAM, kjem eg nesten alltid fyrst inn på serveren. Og då får eg fråtse i HW. A.V
Ondskapen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Pellick: Den skal takle 2GB med ram (hvis jeg ikke husker helt feil). Takk for tips. Skal prøve de. Ligger på 30-40fps med drops når det skjer altfor mye
Pellick Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Klarer 60-70 FPS her, dropper endel når det står på som verst men det blir aldri hakking. Vil tro at systemene våre er sammenliknbare så du burde klare samme ytelse med litt tweaking og mer RAM. Athlon 64 3000+ 2GB ram 7600GS 256MB Mere ram gjorde ikke allverden for maks FPS, men det ble mye mer stabilt og slutt på all hakkingen i starten av hvert map. Loadingen ble også en god del raskere
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Har du klokket kortet ditt? Aventuelt hvor mye?
Pellick Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Nei, jeg har passiv kjøler så jeg klokker ikke. Klokka til 515/830 med en CPU-kjøler oppå heatsinken, men det ga meg minimalt med faktisk ytelsesøkning så jeg droppa klokkinga. Vifta bråka altfor mye også
Steina Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 1. Bruk Console når du avslutter Bf2. Når du har avsluttet BF2, og det henger, så trykker du CTRL+ALT+DEL, velger 'Oppgavebehandling' (om du har det. spørs på instillinger i windows), også lukker du det vinduet igjen. Da bruker det å komme seg. Det er bare en bagatell isåfall. Er slikt noen ganger til meg også.
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Jeg får ikke opp oppgavebehandling. Absolutt allt henger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå