Gå til innhold

Hva gear bør jeg ha når jeg skal levle i TBC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de blåe itemsene som man får i questrewards bedre enn f.eks. epics PvP?

(Sistnevnte spør jeg siden allied aldri vinner BGs, og vil derfor ta mangfoldige måneder før jeg har fult set *boring*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Healers = Gå full out healing, heal mobsa ijæl!

Casters = Full out healing gear...

Melee = bruk cloth med healing eller +dmg på!

Warrior = protection + cloth med +dmg /healing

lol, seff skal man bruke gear som gjør dmg... samme faen hva du har nå... Du må bytte det i lvl 62 (vist det ikke er sånn t3 epics osv...) uansett... og t3 epicsene må byttes på lvl 66 eller noe.. så det er bare å spille og ha det gøy... seff jo bedre gear du har, jo lettere har du det de første lvlene før du bytter det ut ;)

Skrevet

For å prøve å klare litt bedre opp.. Når man levler til 60 har man kanskje level 50-58 gear. Er dette greit når man så fortsetter å levle, eller må man ha epics? Quest rewards for videre levling fra 60 skal jo være blå som er bedre enn level 60 epics.

Skrevet
Hvilket gear...herregud...

7467100[/snapback]

Bedre enn hvem gear. Uansett gå for damage gear. Personlig ville jeg ha PvP'et helt til BC kommer fordi tar utrolig kort tid å få PvP epics med det systemet som er live nå. Det virker som Blizzard har satt dette inn slik at også hvermannsen kan få en haug med epics før BC går live.

Skrevet
Ja, håper de gjør det vanskeligere å få kickass lvl 70 eq når TBC kommer.

7468134[/snapback]

Jeg tror, og håper, at lvl 70 epics kommer til å koste mye mer. Uansett, er arena gear som blir det nye da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...