EnReeZ Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hei, når jeg skal logge innpå steam kommer det bare opp en feilmelding fra steam om at det er internetten eller andre grunner til at jeg ikke kommer inn.. jeg har prøvd ALT ; innstalert på ny, formatert, åpnet porter fra router, restartet router, kopiert fra kompisen min som jeg sitter på lan me sin steam mappe.. osv.. PLZ HJELP MEG!!!??!?!?!!??!!?!? På forhånd takk
Kimelimm Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 ehm prøvd og åpne portene på routern da?
EnReeZ Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 "... jeg har prøvd ALT ; innstalert på ny, formatert, åpnet porter fra router, restartet ...." som jeg skrev, ja!
Kimelimm Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 hmm da er jeg ikke sikker, bare rprøv og slett det i registret gå til "Kjør>Regedit" så søker du på steam og slett mappen/fila og instaler på nytt xD Vet ikke om det går men
JohndoeMAKT Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hva med å faktisk skrive ned hva feilmeldingen er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå