Gå til innhold

Binde en handling til noe man sier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det går vel ikke an å binde to handlinger på en knapp? eller det er vel bare å prøve. Gjør det tissedam sa over meg og bind den til r i steden og se.

7467748[/snapback]

R er vel reload? Det er vel standard instilling.

 

EDIT: Forstod det nå.

 

Skriv dette:

 

bind -r say_team "Reloading!"

 

Da sier du realoding til alle på laget ditt når du realoader.

 

Ja, det er mulig å bruke samme knappen til to handlinger..

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Hei

 

Det jeg mente er at du binder en handling slik at den skjer hver gang du skriver en bestemt ting i chatten. For at dere skal forstå hva jeg mener så kan jeg si hva jeg skal bruke det til. Jeg har en irriterende fjortizz lillebror som sier "haha" hver eneste gang han treffer noe, og det begynner å bli irriterende fordi han sier det uansett om det var flaks eller hva det var... så jeg tenkte jeg skulle binde "kill" slik at han drepte seg selv hver gang han sa "haha"....

 

Midlertidig har jeg bundet "kill" til G på pc'en hans, han dreper seg når han bytter våpen uten at han fatter noenting. Nå tror han at jeg har hacka han eller at han har fått virus! Priceless :D

Lenke til kommentar
Hei

 

Det jeg mente er at du binder en handling slik at den skjer hver gang du skriver en bestemt ting i chatten. For at dere skal forstå hva jeg mener så kan jeg si hva jeg skal bruke det til. Jeg har en irriterende fjortizz lillebror som sier "haha" hver eneste gang han treffer noe, og det begynner å bli irriterende fordi han sier det uansett om det var flaks eller hva det var... så jeg tenkte jeg skulle binde "kill" slik at han drepte seg selv hver gang han sa "haha"....

 

Midlertidig har jeg bundet "kill" til G på pc'en hans, han dreper seg når han bytter våpen uten at han fatter noenting. Nå tror han at jeg har hacka han eller at han har fått virus! Priceless :D

7512124[/snapback]

 

Dakar :!:

 

Men tror nok ikke at det fungerer det du er ute etter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...