WaterMarked Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Som tittelen sier. Tenkte om det har kommet opptatering eller noe som gjør at cs får betre ytelse når man har 2 cpu'er istedenfor 1? Endret 9. desember 2006 av The_Free_Man
JFM Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 1.6 og condition zero støter ikke. jeg tror source støtter.
WaterMarked Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Takker for svar, glemte å si at det var source jeg meinte.
fredblic Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 CS:S støtter ikke dual core. eller rettere sagt det er ikke optimalisert for dual core. når du spiller burde du velge affinitet sånn at du kjører spillet på bare en av kjernene. det jeg sier er at det er fult mulig å spille CS:S på dual core men spillet untnytter enda ikke det fulle potensialet i 2 kjerner.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 CS:S støtter ikke dual core. eller rettere sagt det er ikke optimalisert for dual core. når du spiller burde du velge affinitet sånn at du kjører spillet på bare en av kjernene. det jeg sier er at det er fult mulig å spille CS:S på dual core men spillet untnytter enda ikke det fulle potensialet i 2 kjerner. 7483322[/snapback] Sourcemotoren støtter jo dual-core, så jeg ser ingen grunn til å ikke bruke to kjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå