Gå til innhold

Trenger råd til spraylakk!

mrav4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe spraylakk! Ikke ulovlig, men skal gjøre ting lovlig! Så trenger råd til hvilken farger som passer bra sammen! Hva syns du ser kult ut ? Gjerne vis med bilder også:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er 12 år ja.. Nettop brukte opp min oransj! Sprayer på Papp osv, fikk faktisk lov av politiet av en gang til og spraye på et bygg som skulle rases;D

Skrevet
Fant nettop side.. www.blackout.no men hva slags farger passer sammen?:p

7463514[/snapback]

Som om du ikke bruker det til noe ulovlig...

Min assistanse ender her.

Skrevet
Fant nettop side.. www.blackout.no men hva slags farger passer sammen?:p

7463514[/snapback]

Som om du ikke bruker det til noe ulovlig...

Min assistanse ender her.

7463517[/snapback]

Han sier jo at han sprayer på papp og lovlige vegger, hva får deg til å tro at han skal gjøre noe ulovlig?

Skrevet (endret)

Hmm? Søkte på kjøp spraylakk så kom den opp? På google så er den øverst liksom så

Endret av mrav4
Skrevet

Altså! Jeg skjønner ikke.. Hvorfor skulle jeg gjøre ting ulovlig! Jeg vil ikke sitte livstid for og ha tagga liksom jo :<

Skrevet

Ingen skjønner hva jeg tenker på ! Jeg tenker på.. Hvis jeg skriver kul.. Så skriver jeg kul i hvit skrift, med sånn anna farge som ramme rundt! Noen som har sånne typer for ideer?

Skrevet

Altså, sånn vanlig "tagging" på vegger da , vel og merke "lovlig" , som du faktisk får lov til.

Du kan jo prøve og komme til deg til nærmeste fargehandel ? 12 år ja.. Søstra mi er 11 :p haha

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...