Gå til innhold

Ny mobil! 6288 vs k800i, evnt. annen?


Anbefalte innlegg

Hei! Nå har skjermen på min k750i gått i stykker og jeg trenger derfor ny mobil. Det jeg har vært mest fornøyd med på denne mobilen er kamerakvaliteten og den gode lyden i mediaspilleren.

Jeg har sett meg ut to nye kandidater: 6288 eller k800i.

Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har og derfor vil anbefale meg?

Det jeg som sagt setter pris på er god bildekvalitet (trenger ikke noen supre greier, holder med 2mpx på 6288 hvis det er bra kvalitet på den) og en bra lyd når jeg spiller musikk(med høretelefoner).

Jeg heller litt over mot 6288 p.g.a pent design, "utrolig" videokvalitet,operativsystemet og prisen.

 

Så er det noen der ute som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke burde velge 6288? Og kanskje dere vil anbefale en annen mobil en de to nevnte?

 

Jeg lurer også på om det er jackplugg på de medfølgende høretelefonene sim er med 6288?

 

Takker for svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Design messing ville jeg valgt 6288. Er veldig mange som har k800i.. og hvis ikke du e så nøye på kameraet så e det jo ikke så farlig:)

 

Men 6288 er det symbia 40 serie og det vil jo si du kan kopiere tekst,laste programmer osv. f.eks ha msn på mobile e litt konge så ville heller gått for 6288 tror jeg. men ska du ha best kamera ville jeg gått for k800i selvfølgelig men.

Er smak og behag.

 

Egentlig nokså like. Bortsett fra kamera og symbia.

 

kamera, 3g, mp3 osv. men på 6288 får du med minnekort på 512mb og det gjør du ikke på k800i.

Lenke til kommentar

Styr LANGT unna nokia hvis du ikke ønsker å ha den på verksted.

K800i er telefonen du vil ha og du kan instalere msn og mange hundre programmer på den også. Og den er jo bare nydelig i utseende. Vil du ha en som ikke alle har kan du nå kjøpe den i sølv (James Bond utgaven)

Likte du K750i vil du elske K800i

Lenke til kommentar
6280/6288 er jo befengt med problemer så tror jeg hadde styrt unna disse.

Det er ikke jack plugg på det medfølgende headsettet på nokia'en.

Hva med w850i da? eller w810?

7463377[/snapback]

 

6280 var kjent for det ja :) 6288 er helt ny og Nokia har sannsynligvis gjort en bedre jobb med denne :)

Lenke til kommentar
6280/6288 er jo befengt med problemer så tror jeg hadde styrt unna disse.

Det er ikke jack plugg på det medfølgende headsettet på nokia'en.

Hva med w850i da? eller w810?

7463377[/snapback]

 

6280 var kjent for det ja :) 6288 er helt ny og Nokia har sannsynligvis gjort en bedre jobb med denne :)

7463518[/snapback]

 

Kankje bedre...

men tvilsomt god nok...

 

K800i er overlegen 6288...

(ja jeg har prøvd begge)

Lenke til kommentar
6280/6288 er jo befengt med problemer så tror jeg hadde styrt unna disse.

Det er ikke jack plugg på det medfølgende headsettet på nokia'en.

Hva med w850i da? eller w810?

7463377[/snapback]

 

6280 var kjent for det ja :) 6288 er helt ny og Nokia har sannsynligvis gjort en bedre jobb med denne :)

7463518[/snapback]

6288 er en helt lik telefon bare litt annet utseende ;) den siste fw'en til 6280 er den samme som står i 6288'en og selv med den i hadde jeg feil på den.

Har vært i kontakt med div mobilverksteder og alle råder meg til å holde meg unna(uoffisielt altså).

Lenke til kommentar

Hvor mye er du villig til å betale for den nye mobilen og bryr du deg om vekt?

Dyr og litt tung, men VELDIG bra : N93

Middels og grei vekt, veldig bra kamera og lyd : N73

Middels og rei vekt, bra kamera og VELDIG bra lyd: W850

Billig og liten vekt, men godt kamera og VELDIG bra lyd : W810, 6233.

Får håpe du velger en du blir fornøyd med da. :yes:

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg er oppmerksom på når jeg skal ha en ny en, og det er joysticken. Den på k750i er jo helt umulig å bruke..

Synes k800i virker stor og tung, og som sagt, jeg liker utseendtet på 6288 og dens videokvalitet. Men er det virkelig så mange feil på 6288? det var jo en hel haug med feil på 6280 når den kom ut,men det ble jo etter hvert bedre..Ingen som har vil anbefale 6288 fremfor k800i? Men hva hvis jeg kjøper 6288 og det viser seg at det blir feil ved den, hva gjør jeg da? har jeg krav på ny mobil mens reparasjon pågår eller kan jeg heve kjøpet og få tilbake pengene(med abonnemang)??

Lenke til kommentar
nei det er ikke så mange feil på 6288 :) det er bare folket her som ikke har kommet over den første leveransen med 6280 enda. der var en del feil men senere leveranser med 6280 var blitt fikset på. 6280 er også en bestselger :)

7470783[/snapback]

 

 

Jeg har hvert eier av 6280 i tre måneder nå. To av disse har den hvert på service. Der er den nå igjen.

Men bare kjøp hvis dere vil ha den. Og ja min har samme FW som 6288 har.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Til dere som har 6288: har dere hørt lyden(med høretelefoner) i en ny sony ericsson mobil, hvordan er lyden i 6288 i forhold til den??

 

Men som sagt,hva om jeg kjøper en 6288 og må på service; hvilke krav har jeg da?

7485097[/snapback]

 

Jeg har eid Sony w850i og syns lyden er bedre i 6288, både med og uten medfølgende handsfree.

Og w850i skal visstnok ha den beste lyden,

jeg fikk veldig diskant på boks-følelse, så det var skuffende.

 

Ta k800i hvis du vil ha de beste bildene.

Ta 6288 hvis du vil ha ok bilder og langt bedre video.

Lydkvaliteten er jevngod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...