Gå til innhold

Grinding eller questing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg som alle andre har sikkert hørt at grinding er den beste måten å lvle på.

Er det virkelig så?? :hmm:

I så fall hvor er bra og grinde for spesielle lvler? :hmm:

Ønsker svar på det her så fort som mulig :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må si att questing er raskest på lave lvl til ca. 25+ da kan man kombinere med grinding i enkelte områder.

men som de sier så er det kjedelig i lengden.

quest der det går på å samle inn x antall items fra mobs eller drepe x antall mobs er greie xp quest.

og hvis du f.eks. har skinning så er det greit å grinde etter skinn.

så jeg vil anbefale å kombinere litt.

og når du er i lvl 50+ kan dungeons være gode steder å få xp.

Skrevet (endret)

"Joana - 60 in 4 days 20 hours /played ... I do 90% questing 10% grinding..... And yes questing is a LOT faster, I’ve raced myself to 60 by pure grinding, and was only able to get 8 days /played at the most.

"

Men som sagt, hvis du ikke har peiling hvor quests er osv, og bruker et par timer på og gå frem og tilbake er ofte grinding det beste..

Endret av Phalanx
Skrevet

Kanskje grinding er tregere enn questing, men selv så tok jeg aldri mange quests men satset på grinding. Og vel, jeg syns det var helt ok, selv om jeg grinda i WPL fra lvl 48-60 lol.. Kanskje derfor jeg hadde råd til epic mount når jeg ble lvl 60 hmmm.. Så se det på denne måten - en fin måte å få maaaasssse G`s på og så lvl`er du raskt om du bare gidder. Bare vær litt usosial når du grinder, så går det raskt skal du se, en samtale er nok til at du mister mange xp i timen.

Jeg syns uansett, når jeg brukte xp/hour meters, at grinding var langt raskere enn questing... men men, for dem som har sucky-scuky gear går det nok raskest med quests ja..

Finn det som passer deg best!

Skrevet
Kanskje grinding er tregere enn questing, men selv så tok jeg aldri mange quests men satset på grinding. Og vel, jeg syns det var helt ok, selv om jeg grinda i WPL fra lvl 48-60 lol.. Kanskje derfor jeg hadde råd til epic mount når jeg ble lvl 60 hmmm.. Så se det på denne måten - en fin måte å få maaaasssse G`s på og så lvl`er du raskt om du bare gidder. Bare vær litt usosial når du grinder, så går det raskt skal du se, en samtale er nok til at du mister mange xp i timen.

Jeg syns uansett, når jeg brukte xp/hour meters, at grinding var langt raskere enn questing... men men, for dem som har sucky-scuky gear går det nok raskest med quests ja..

Finn det som passer deg best!

7482565[/snapback]

hva spiller du som ? wpl er bitch på lvl 48 :p

Skrevet (endret)

Jeg spilte som rogue, da var jeg combat specced =)

Nå er jeg daggers, og helt annet specced, men er ofte jeg går tilbake der å grinder :p Ambush - eviscerate = dead. Litt høyere lvl mobs : Ambush - kidney shot - eviscerate = dead :D

Lawl, morsomt å spille slik

Edit : var egentlig helt ok, er jo lvl 50 mobs der som man kan gå til. Og så er det skjelletter opp til lvl 56, så er egentlig veldig bra grinde sted. Bruker pickpocket mye så tjener nokså bra. Eller så kan man gå på elite mobs som dropper en del grønne og blå items, samt masse S`s...

Men nå skulle ikke dette være en "Rogues veiw at WPL", men grinding er altså det jeg syns var greit. For andre class`es som kanskje ikke tar så mye damage er nok grinding det beste alternativ.

Men som nevnt tidligere, finn det som passer deg best. Poenget er jo ikke å bli fortest mulig høy lvl, men å ha det gøy og, hvertfall for min del, tjene noen penger!

Endret av The Very End
Skrevet (endret)

Har questa opp to til 60. En med questing, grinding. Siste char nå er lvl 35. Omtrent bare grinda. /played 2 dager 5 timer lvl 35.

For meg hittil føles det booring å queste siden jeg har gjort det alt før 3 ganger.

Bedre for meg å grinde nå. Eneste questene jeg tar en kill quests på mobs jeg kan grinde på.

Endret av Darkrevan
Skrevet

Finn en gruppe med mobs som har "grønn" lvl, dvs et par lvls under din char.

Drep dem helt til du går opp i lvl.

Mobsa bør være lette å drepe så det går unna.

Det er grinding kort fortalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...