Gå til innhold

MSXML 4.0 - Hva er dette for et program?

kate

Anbefalte innlegg

Hva er dette programmet for noe? Windows update gir beskjed om oppdateringer til dette programmet i ett kjør, hvert minutt. Jeg laster ned oppdateringene, og rett etterpå fpr jeg beskjed om nye oppdateringer.

Søkte på nettet og da så det ut som om dette var en oppdatering til Visual Bacis, men dette har jeg ikke installert på maskinen min ?

Kan noen hjelpe?

Endret av kate
Videoannonse
Annonse

MSXML er et kodebibliotek som en del microsoftprogrammer og visual basic-programmerte programmer bruker til å lese xml, et standardisert html-liknende dataformat. Altså ikke et program, men "en dings". Kjekk å ha.

Aner ikke hvorfor maskinen din oppfører seg sånn. Den skal ikke det.

Beste hilsen Harald

• 2 uker senere...

Min maskin ber meg også stadig laste ned oppdateringer for det, nå er dog min ny og XP er nyinnstallert.

Det mest irriterende er at det opprettes masse mapper på C hvor den lagrer logger. Et eksempel på mappe og loggfilnavn er:

9e7f1e4662b991a181fb83baaf19a3 --> msxml4-KB927978-enu.txt

Disse er fryterlig irriterende og jeg vil ha de bort kan jeg bare slette de? Og hvordan kan jeg hindre opprettingen av dem?

Kan disse mappene slettes?

Jeg blir gæren, hver dag, hver eneste time, skal den absolutt laste ned den samme sikkerhetsoppdateringen, gang på gang. Det må da være en måte å få stoppet det på? Den fortsetter også å lage en rekke loggfiler og jeg må slette dem hver eneste dag.

Jeg vil ha dette (som jeg velger å kalle et problem) bort, må da være mulig på en måte? Jeg skal forøvrig lese mer inne på den siden du linket til Pingla enda en gang og se om det er noe der jeg har oversett.

Om jeg ikke tar helt feil er det to oppdateringer som skal lastes ned? Som begge er SP2? Hadde problemet før idag, men det forsvant da jeg fjernet dem fre "legg til/fjern programmer" (hvor de allerede var installert!). Så installerte jeg en oppdatering om gangen, den øverste først. :hmm: It's gone for the moment!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...