Gå til innhold

Hvilken class - Druid eller Hunter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg tenker på å starte ny char. og det står mellom Tauren Druid eller Tauren Hunter.

Jeg foretrekker å solo-queste og PvP'e(spesielt i AB/WSG).

Kan noen komme med noen tips og anbefalinger?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo egentlig to helt forskjellige classer. Den ene er primært healer og den andre er dps. Kan vel egentlig ikke si hva som er "best" :).

Men hvis jeg skulle valgt selv ville jeg gått druid tror jeg, de har en morsom og varierende spillestil.

Skrevet

Hunter er veldig lett å levle og gode i solo PvE. Ikke så værst i PvP heller.

Druids er vel enda sterkere i solo PvE pga tanking, healing og stealth. Men kanskje ikke så sterke i PvP? Ihvertfall ikke i BG's siden det tar en del lengere å drepe motstanderen. IMO that is. Skulle jeg ha pvp'et mest ville jeg valgt hunter, pve druid. (Synes også at hunter fort blir ensidig i PvE)

Men velg det du synes er morsomst :p

Skrevet

Ok, takk for svar :)

Er litt usikker, men Hunter virker ganske kult i PvP.

Tror det blir Hunter, men kom gjerne med andre innspill folkens :)

Skrevet

jeg har druid 60, ingen epic enda, og den er ganske god i pvp. at folk sier den ikke er dps er bull, critter cloth users når jeg er i stealth for rund 2300dmg, og kan slå fra meg 1000dmg, i bear form tar jeg nesten 100% alle rogue, warriors, og ofte pallys, spørs seff kalla gear dem oxo har, men jeg har kun blått.

så nå går jeg for pvp epic gear, så at du kun er healer i raid guild er ikke sant, jeg er oxo i raid guild, mc, aq20,zg,ony, og jeg er full feral, kun 5 poeng i resto, og den er shapeshift

Skrevet

Druid i PvP? Er faktisk fantastisk morro dersom du ikke er en "omg ibma crit i pwn", men liker å drepe ting med taktikk og kjappe reaksjoner. Druid i pvp er vanskelig, men du er fantastisk god dersom du kan classen din!

Du er ikke god druid i pvp dersom du kun er i cat, healer, moonkin eller bear form.. Du er god vist du bruker hybrid egenskapene.

Som druid tilbys du å være kansje den mest seigliva classen i Pvp.. Og det ER morro å drepe ting tregt, for da blir motstanderens frustrasjon enda større :p

Er selv eks-Pve druid, ettersom det var raiding jeg syntes var mest morro i wow. Velger du druid, har du en class som er ettersøkt i Pve, samtidig som det er fantastisk morro i Pvp vist du liker en seigliva, krevende class:)

Skrevet
Den ene er primært healer

:(

Det kallest hybrid. Man velger ikke druid for å vere dps, healer, eller caster. Man er hele dritten på en gang, men bare hallveis så bra.

Og det er phun ^^

Skrevet

Er ikkje noke problem å solo queste med druid. Ting tar gjerne litt tid som resto druid, men du kan klare deg svært lenge uten å dø. Til lvling og questing i starten bør du gå feral og med cat form er questing lett.

Eg er full resto druid og klarer meg fint i pvp. Visst du ikkje er ute etter å farme HK, men heller vil ha muligheten til å halde deg i live ein heil bg, halde andre personer i live, irritere livet av horde som ikkje klarer å drepe deg, og få eit par HK med velplassert starfire / moonfire, gå druid :)

Skrevet

Hadde det vert meg så hadde jeg gått:

Druid - pve Litt mer en autoshot *yawn*

Hunter - pvp Hunters kommer opp i mange artige situsjoner i pvp og har store muligeter til og omfgwtf pown, har ikke prøvd meg så mye med hunter etter den nye patchen som kom, men jeg lå nesten alltid på top killing blows i AB/AV uten å prøve noe serlig på å få det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...