Gå til innhold

Hva er den vanskeligste moben du har soloa?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en film om en hunter som soloer alle bossene i en av DM instancene, eller var det alle? husker ikke, men det var iallefall en av de.

Det skal jeg gjøre når jeg blir 60 med min hunter =)

Edit: det er jo forresten drit lett å solo ting som hunter så lenge det er utendørs. husker jeg soloa den elite dragen som spawner ved WPL på lvl 36 eller 38 med dwarf huntern min.

Det tok lang tid men det var ikke vansklig. Er jo bare å løpe å stoppe å skyte og sette på serpent og la pet slå (helst katte med cower).

Endret av Nstin
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så en film om en noen 30hunter som drepte lvl 55elite birdien i badlands ^^

7527460[/snapback]

Link ? Vis du viser det meg skal jeg springe til nordpolen og tilbake :)

7527465[/snapback]

Skrevet
Så en film om en noen 30hunter som drepte lvl 55elite birdien i badlands ^^

7527460[/snapback]

Link ? Vis du viser det meg skal jeg springe til nordpolen og tilbake :)

7527465[/snapback]

7532967[/snapback]

han er lvl 37 så han trenger ikke å løpe, du ga han feilaktig informasjon ;)

Skrevet

7533014[/snapback]

Nei, han sa det var en noen og lvl30 hunter altså så sa han at det var en hunter i 30levlene.

Skrevet

7533014[/snapback]

Nei, han sa det var en noen og lvl30 hunter altså så sa han at det var en hunter i 30levlene.

7533017[/snapback]

han skulle skrivd det litt klarere, med første syn over ser det ut som at han mener at det var flere 30 hunters...my bad

Skrevet

7533014[/snapback]

7533017[/snapback]

han skulle skrivd det litt klarere, med første syn over ser det ut som at han mener at det var flere 30 hunters...my bad

7533020[/snapback]

Det er DaXon vi snakker om her da :p Neida :)

Men hvis jeg husker rett så har han dysleksi, så han er litt unnskyldt på det området :)

Skrevet

7533014[/snapback]

7533017[/snapback]

7533020[/snapback]

Det er DaXon vi snakker om her da :p Neida :)

Men hvis jeg husker rett så har han dysleksi, så han er litt unnskyldt på det området :)

7533022[/snapback]

Det var jeg som ville se det! Og det jeg ville se var lv22 som tok en lv56 i sillithus som noen påsto her :)

Det er helt umulig. Desverre  Men i PvE som hunter kan du drepe hva faen du vil fra lvl 20. Tok en lvl 56 Scorpion i Silithus da jeg var 22 med min hunter. Men ossen skal en hunter greie de patrolsa i ubrs hvor det er over 6-7 stk?
Skrevet

Har soloet lvl 30 elite panther i Thousand Needles på level 27 og Princess Theradras (siste boss i Maraudon) med druiden min. Skal prøve meg på Volchan etter hvert :)

Skrevet
Har en film om en hunter som soloer alle bossene i en av DM instancene, eller var det alle? husker ikke, men det var iallefall en av de.

Det skal jeg gjøre når jeg blir 60 med min hunter =)

Edit: det er jo forresten drit lett å solo ting som hunter så lenge det er utendørs. husker jeg soloa den elite dragen som spawner ved WPL på lvl 36 eller 38 med dwarf huntern min.

Det tok lang tid men det var ikke vansklig. Er jo bare å løpe å stoppe å skyte og sette på serpent og la pet slå (helst katte med cower).

7532955[/snapback]

name that mob

Skrevet (endret)

soloa lvl 30 Vengeful Ancient i charred vale i går.

var lvl 24 Orc Hunter med lvl 24 pet! tror ikke jeg skal prøve meg på det igjen med det første...

det var en kort og intens kamp, og når det var ferdig var pet'en min død og jeg hadde igjen |-| men helse...

lærepenge i å ha med seg health potions...

jeg syns egentlig at som hunter så kan jeg ikke si at jeg har soloa da.. siden med pet så er det nesten som om det er et to mans party..

Endret av fatalicus
Skrevet
jeg syns egentlig at som hunter så kan jeg ikke si at jeg har soloa da.. siden med pet så er det nesten som om det er et to mans party..

7541368[/snapback]

Neida, pet'et er en del av hunterens dps, så du kan trygt si du soloa : )

Skrevet

soloet to første bossene i Dire maul north(skal prøve meg på siste bossen når dataen min er fikset), princess i maraudon(samt andre bosser der) :p

Tanaris dragen til horde prequest for onyxia, alle hunter demonene, Duo'a en drage i BWL med å kite han i Vaelstraz rommet, kunne ha gjort det alene men går raskere med to ;)

Tenkte også jeg skulle poste en fin liten film som er verdt å sjekke ut ;)

Nice solo

Skrevet

Princess i mara må være letteste da, om man er warlock.

Bruk succy dps, og bare dot henne, så løp rundt steinen i sirkel :p

Skrevet (endret)

tok solo dm med en 19 NE rogue :p

Edit; skrev feil level. roguen var twink så... litt lettere å solo dm da;)

Endret av Narkan
Skrevet
tok solo dm med en 13 NE rogue :p

7543093[/snapback]

Hvorfor tror jeg ikke på det..? :hmm:

7543274[/snapback]

bare å spørre Norse alliance;) de var i bakgrunn i tilfelle jeg sleit...du vet hvilken dm jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...