Gå til innhold

Playstation 3, Erfaringer osv..


sir-alex

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har teste dvd region x for å se om man kan kjøre sone 2 dvd'er på en us ps3?

7609551[/snapback]

 

 

Det går ikke. Men du kan bare konvertere dvd filmer til Ntsc format.

7609563[/snapback]

 

Det kommer nok et program som gjør at man kan spille av alle soner på dvd og blu-ray på ps3 etterhvert.

 

Men et tips hvis du også skal se Blu-Ray filmer på PS3 er å kjøpe med BD Remote Controller,

så man slipper å bruke spille kontrollen til å spille av filmer og gå rundt i meny.

Fjernkontroller er veldig bra. Kan legge opp bilde av den seinere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aaaaah, vant nettopp PS3(60gb US)+5 spill på Ebay no for $630 :w00t:

 

For bare 14-15 timer siden gikk de for $700+(kun maskin+kontroller), så bare camp ebay med tålmodighet så kan man spare en del cash. Ingenting som er så morro som budrunden de siste 30 sekundene.

7618922[/snapback]

 

Maskin og 5 spill for 630$ ?

 

Da har isåfall selger solgt med STOOOOOOOOOOOORT tap.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Lurer på om noen har teste dvd region x for å se om man kan kjøre sone 2 dvd'er på en us ps3?

7609551[/snapback]

 

 

Det går ikke. Men du kan bare konvertere dvd filmer til Ntsc format.

7609563[/snapback]

 

Det kommer nok et program som gjør at man kan spille av alle soner på dvd og blu-ray på ps3 etterhvert.

 

Men et tips hvis du også skal se Blu-Ray filmer på PS3 er å kjøpe med BD Remote Controller,

så man slipper å bruke spille kontrollen til å spille av filmer og gå rundt i meny.

Fjernkontroller er veldig bra. Kan legge opp bilde av den seinere.

7611749[/snapback]

 

Hmm, hvis man finner ut hvilket drev PS3-maskinene bruker kan man vel enkelt lage dvd-spillern sonefri? evnt, decrypte dvd'ene med DVDdecrypter og lage dem sone 0 (dvs sonefri..)

 

Hvilke soner har BD igjen?

Lenke til kommentar
Lurer på om noen har teste dvd region x for å se om man kan kjøre sone 2 dvd'er på en us ps3?

7609551[/snapback]

 

 

Det går ikke. Men du kan bare konvertere dvd filmer til Ntsc format.

7609563[/snapback]

 

Det kommer nok et program som gjør at man kan spille av alle soner på dvd og blu-ray på ps3 etterhvert.

 

Men et tips hvis du også skal se Blu-Ray filmer på PS3 er å kjøpe med BD Remote Controller,

så man slipper å bruke spille kontrollen til å spille av filmer og gå rundt i meny.

Fjernkontroller er veldig bra. Kan legge opp bilde av den seinere.

7611749[/snapback]

 

Hmm, hvis man finner ut hvilket drev PS3-maskinene bruker kan man vel enkelt lage dvd-spillern sonefri? evnt, decrypte dvd'ene med DVDdecrypter og lage dem sone 0 (dvs sonefri..)

 

Hvilke soner har BD igjen?

7619456[/snapback]

A/1 North America, Central America, South America, Korea, Japan, Taiwan, Hong Kong and South East Asia.

B/2 Europe, Greenland, French territories, Middle East, Africa, Australia and New Zealand.

C/3 India, China, Russia, Central and South Asia.

Lenke til kommentar
Aaaaah, vant nettopp PS3(60gb US)+5 spill på Ebay no for $630 :w00t:

 

For bare 14-15 timer siden gikk de for $700+(kun maskin+kontroller), så bare camp ebay med tålmodighet så kan man spare en del cash. Ingenting som er så morro som budrunden de siste 30 sekundene.

7618922[/snapback]

 

Jeg hadde passet litt på her! Hvor mange feedbacks har denne selgeren?? Hvor mange maskiner har han solgt??

 

Hørtes litt skeptisk ut.

 

Grunnen for at ingen har bydd er sikkert fordi de er litt skeptiske pga eventuelt lite feedbacks.

Lenke til kommentar
Aaaaah, vant nettopp PS3(60gb US)+5 spill på Ebay no for $630 :w00t:

 

For bare 14-15 timer siden gikk de for $700+(kun maskin+kontroller), så bare camp ebay med tålmodighet så kan man spare en del cash. Ingenting som er så morro som budrunden de siste 30 sekundene.

7618922[/snapback]

 

Jeg hadde passet litt på her! Hvor mange feedbacks har denne selgeren?? Hvor mange maskiner har han solgt??

 

Hørtes litt skeptisk ut.

 

Grunnen for at ingen har bydd er sikkert fordi de er litt skeptiske pga eventuelt lite feedbacks.

7624708[/snapback]

Du må også passe på at det ikke sto: "Reserve not met" :D

Lenke til kommentar
Aaaaah, vant nettopp PS3(60gb US)+5 spill på Ebay no for $630 :w00t:

 

For bare 14-15 timer siden gikk de for $700+(kun maskin+kontroller), så bare camp ebay med tålmodighet så kan man spare en del cash. Ingenting som er så morro som budrunden de siste 30 sekundene.

7618922[/snapback]

 

Jeg hadde passet litt på her! Hvor mange feedbacks har denne selgeren?? Hvor mange maskiner har han solgt??

 

Hørtes litt skeptisk ut.

 

Grunnen for at ingen har bydd er sikkert fordi de er litt skeptiske pga eventuelt lite feedbacks.

7624708[/snapback]

Hadde bare positive feedbacks fra de som har kjøpt og solgt til han. Og det var på items som var i samme eller høyere prisklasse)PC'er og div.).

 

Om noe går gærnt så har jeg aldri hatt no problem å få tilbake pengene fra PayPal som da får igjen penger fra de som prøver seg på no lureri. Og Ebay er ikke de som akkurat lar en sånn sak ligge, de må følge opp hver en eneste sak eller så underbygger de sitt eget konsept som ville ha endt i mye tapte penger eller i verste fall dunken. Om de ikke har tilliten fra sine brukere så har de ingenting.

Lenke til kommentar
Har du også PS3 iLesS ??

7624863[/snapback]

Er fremdeles litt nysgjerrig på spørsmålet jeg sendte deg på PM sir-alex=p Har 2 andre som er interessert.

7624898[/snapback]

 

Jeg har fått en del PM, og svaret er at jeg ikke kan skaffe nå. Men hvis du trenger spill, så kan du bare sende meg PM vet u. He he

 

Se PM, iLesS

7624928[/snapback]

Hehe, tenkte meg at du ville få en eller to PMs etter innslaget ditt ja=p Ja skal hyle og skrike om jeg trenger no spill.

7624944[/snapback]

 

Men jeg må si det er en ting som er litt negativt med PS3. Man blir hekta! hehe.. Jeg tror snart jeg må bli kvitt min Ps3 og alle spillene. Så jeg får tid til andre ting også!

Hva tror du er en grei pris å selge en Ps3 (60gb)for med noen ekstra spill? Ca 6000,- ?

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Se PM, iLesS

7624928[/snapback]

skjer med dritt forum a? ehhe.. gikk ikke ann å svare på pm.. Men nei, ellers takk. Sparer til ny tv og venter til det kommer noen bra spill jeg har lyst på :p

7624988[/snapback]

 

 

Hehe. Ja, en god tv er ikke billig nå om dagen!

 

Jeg for min del har fått instalert en god projektor på rommet, som jeg bruker min Ps3 på. Er morsomt det!

Lenke til kommentar
Se PM, iLesS

7624928[/snapback]

skjer med dritt forum a? ehhe.. gikk ikke ann å svare på pm.. Men nei, ellers takk. Sparer til ny tv og venter til det kommer noen bra spill jeg har lyst på :p

7624988[/snapback]

 

 

Hehe. Ja, en god tv er ikke billig nå om dagen!

 

Jeg for min del har fått instalert en god projektor på rommet, som jeg bruker min Ps3 på. Er morsomt det!

7625010[/snapback]

coo ! :) Den tven jeg har her støtter ikke ntsc, så må spille på en sånn 14 inch greie :O bestilt sånn ntsc - pal converter som får holde til jeg har penger til ny tv :)

Lenke til kommentar
Lønner det seg å kjøpe PS3 på ebay nå?

 

Har forferdelig lyst på en PS3! :D

Hvor lang tid tar det f.eks hvis eg kjøper i dag til eg får den?

7625053[/snapback]

Har du lite å gjøre om dagene så kjøp en! :p Blir den sendt med UPS tar det vel rundt 3-5 dager. Du får ikke sett europeiske BD filmer da, men nesten like greit å kjøpe dem fra amerika eller japan w/e :)

Endret av iLesS
Lenke til kommentar
Lønner det seg å kjøpe PS3 på ebay nå?

 

Har forferdelig lyst på en PS3! :D

Hvor lang tid tar det f.eks hvis eg kjøper i dag til eg får den?

7625053[/snapback]

Har du lite å gjøre om dagene så kjøp en! :p Blir den sendt med UPS tar det vel rundt 3-5 dager. Du får ikke sett europeiske BD filmer da, men nesten like greit å kjøpe dem fra amerika eller japan w/e :)

7625083[/snapback]

 

 

Jeg bestilte min PS3 fra Japan på en søndag. Fikk den på fredag samme uken. Det varierer helt åssen frakttype du bestemmer deg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...