Gå til innhold

Nytt honor system - Hvor mye honor har du?


Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at det gamle systemet var svært svært dårlig. Ene og alene pga at man mistet honor om man ikke pvp'et jevnt og trutt.

 

Jeg tviler ikke på at noen rank 14 spillere ikke var dem beste i pvp, men at dem var over gjennomsnittet i "skill" er nesten å regne som selvsagt, i og med at jeg tror man må være funksjonshemmet for å ikke bli litt bedre enn gjennomsnittet når man bruker 3-4 mnd 24/7 til pvp. At noen av dem var drittsekker og kids tviler jeg heller ikke på, men slikt finner man på alle wow-nivå:)

 

Forskjellen er nå at den som bruker mest tid vil få reward tidligere enn en som har lite tid. Samtidig som at en "skilled" player vil skaffe seg honor fortere når han faktisk pvp'er. Jeg ser ikke noe galt med dette.

 

Jeg vil at dere skal tenke på en sammenligning;

 

Personlig har jeg brukt 2 år på å komme der jeg er nå. Nå er jeg MC/AQ20 dps warrior. Gitt meg ja...1 år til og jeg hadde vært full tier 3 dps warrior. Dette er fordi at da hadde guilden min vært god nok til å renske Nax. Jeg er ikke spes skilled eller dedikert.

 

DET som skiller meg og en som er både skilled, dedikert og har vannvittig med tid å spilel wow er at han sitter med nax gear nå, og hadde nok tier 2 for minst 1 år siden. Mens jeg er i hans bås om ca 1 år. Konklusjon = Både meg og han har "ved spillets slutt" likt gear. Forskjellen er at han brukte 5 ganger så kort tid på det enn jeg.

 

Og slik er det nye pvp systemet nå. Akkurat slik det burde være.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig har jeg brukt 2 år på å komme der jeg er nå. Nå er jeg MC/AQ20 dps warrior. Gitt meg ja...1 år til og jeg hadde vært full tier 3 dps warrior. Dette er fordi at da hadde guilden min vært god nok til å renske Nax. Jeg er ikke spes skilled eller dedikert.

7484350[/snapback]

pvpsettet er det ikke noe stil over lenger, så er ingenting å gråte for :) gjør da ingenting at alle kan få noen koseitems nå 1mnd før tbc? jeg mener ikke det er noe galt i det, du sier du har vært igjennom mc, letteste endgame instancen ingame.. om disse PvP-itemsa hadde vært bedre enn det som er å hente i AQ40\naxx, DA hadde jeg blitt litt irritert, for det er 2 instancer som faktisk krever litt, mc og bwl gjør ikke det, heller ikke pvp slik det er nå.

Lenke til kommentar

Har fått 26.000 Honor på 5 dager med relativt mye PvP. Føler det går tregt, men vet at det går 10 ganger så raskt [++] som det hadde gjort før nye patchen.

Meste jeg har fått på en dag er vel 5700 Honor, spiller ikke i premades siden jeg liker å ha friheten til å kunne ta en 20 mins pause nå og da, og helst slippe å slå knute på blæra for å slippe do pauser.

 

Føler selv det er litt rart å se nyfødte newbs med lvl 47 greens, 2 blues og Rank13 Shoulders/R14 Weaps, men klarer ikke engang forestille meg hvor uendelig digg det må følest for de å ha oppnådd no slikt. Er jo samtidig greit at folk får en liten boost i equipment før TBC release, da det blir lettere og grinde som igjen betyr mer morro, og etter min mening er jo det å ha det morro den viktigste delen av spill generelt.

Lenke til kommentar
Jævla fint at dem reduserer honoren du får med 30% ... eneste sjansen jeg har til å få nytt gear er ved å PvP'e  :angry: Og nå tar det bare enda lengre tid.

7487698[/snapback]

 

Enda lengre tid? Selv nå, etter at de gjorde det "vanskeligere", så er det VELDIG VELDIG LETT. Det kan ikke sammenlignes med rank-grinding prepatch, og jeg kjenner jeg blir irritert når folk syter over at de gjorde det vanskeligere idag.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg brukt 2 år på å komme der jeg er nå. Nå er jeg MC/AQ20 dps warrior. Gitt meg ja...1 år til og jeg hadde vært full tier 3 dps warrior. Dette er fordi at da hadde guilden min vært god nok til å renske Nax. Jeg er ikke spes skilled eller dedikert.

7484350[/snapback]

Noe feil her :p

 

Men enig med Dewd, kjekt at folk får en liten equipment boost til TBC.

Og slik det er nå er ting egentlig litt galt, da stort sett alle klasser har fått mer dmg, mens stamina er den samme, og da er det jo klart at PVP gearet hjelper med å balansere dette litt, med mye stamina.

 

Og den nerfen har da nærmest ingenting å si, og om du syns honor går tregt og ikke spiller i premade så lønner det seg sannsynligvis nok å spille AV istedenfor wsg/ab.

Lenke til kommentar
QUOTE(gamer73 @ 12/12-2006 : 15:19)

Personlig har jeg brukt 2 år på å komme der jeg er nå. Nå er jeg MC/AQ20 dps warrior. Gitt meg ja...1 år til og jeg hadde vært full tier 3 dps warrior. Dette er fordi at da hadde guilden min vært god nok til å renske Nax. Jeg er ikke spes skilled eller dedikert.

 

 

 

 

 

Noe feil her 

 

Men enig med Dewd, kjekt at folk får en liten equipment boost til TBC.

Og slik det er nå er ting egentlig litt galt, da stort sett alle klasser har fått mer dmg, mens stamina er den samme, og da er det jo klart at PVP gearet hjelper med å balansere dette litt, med mye stamina.

 

Og den nerfen har da nærmest ingenting å si, og om du syns honor går tregt og ikke spiller i premade så lønner det seg sannsynligvis nok å spille AV istedenfor wsg/ab.

 

joda joda hehe. Jeg mente at jeg hadde hatt full tier 3, men ikke brukt det pga at jeg er dps warrior:) Men hadde hatt tier 3 med meg i baggen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...