Gå til innhold

Nytt honor system - Hvor mye honor har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt honor system i 2.01 som alle vet. Det jeg lurer på er hvor mye honor du daglig får inn?Svar her, gjerne med hvor mye pvp du gjør og hvor lang tid du bruker på å få x honor points nå etter patch.

Svar gjerne om du er positiv eller negativ til det nye systemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort 3 AB og 1 wsg har fått 483 honnor points.

Dette gjorde jeg på 1 dag, har funnet ut at du må gjøre en del PVP får å kjøpe det gearet du kan få ut av PVP. Epic mount må man nå også kjøpe for honnor marks og points.

så pvp er en god idè nå etter patchen, jeg vil anbefale alle på det sterkest som er litt high lvl å gjøre pvp!

Skrevet

Første kvelden jeg spillte, fra ca 2215 -> 0000, kjørte jeg 3 WSG, 2 seiere og 1 supertap, dette ga meg 956 honor.

Skal ikke så veldig mye til for å få seg 22500 honor og 30 AB-marks for å få fatt på HIgh Warlords Razor =)

Skrevet

Outdoor PvPet litt i går, endte opp med 54 kills og 470 pts. Så skal gå greit å samle opp poeng, spess om du går med pre-made groups i AB/WSG.

Skrevet (endret)

Jeg har 4596 honor :D gjort kun pickup groups, må få skaffa meg ei gruppe så det går enda raskere

Endret av zbegra
Skrevet

Jeg har litt over 10.000. Men jeg stoler ikke på Honor- tab'en. Hopper frem og tilbake som en gal.

Har en haug med AB- marks og noen få AV- og WSG- marks igjen etter jeg kjøpte Red Skeletal Warhorse.

Håper på å rekke å skaffe minst 1 R14 Fist før ferien

Skrevet
Jeg har litt over 10.000. Men jeg stoler ikke på Honor- tab'en. Hopper frem og tilbake som en gal.

Har en haug med AB- marks og noen få AV- og WSG- marks igjen etter jeg kjøpte Red Skeletal Warhorse.

Håper på å rekke å skaffe minst 1 R14 Fist før ferien

7454628[/snapback]

Pvp du med premade eller?

Skrevet

Det kommer lvl 70 pvp gear som du bør spare opp til. Liten vits å "sløse" honor på dagens pvp gear. Om du da ikke vil ha et par items for look'en sin skyld da:)

Det du kan kjøpre er rank 14 våpen. Det vil vare godt inn på lvl 60 tallet...~65. Også kan du også fikse deg en fin pvp mount:) Den koster bare BG marks..og BG marks får du garantert mye lettere enn honor uansett:)

Skrevet (endret)

Du kan ikke ha mer enn 50.000 honorpoints, så å "spare" har begrensede fordeler.

Dessuten er veien fra 60 til 65 ganske lang, så hvis du ikke driver med viktigere ting mener jeg det kan være like lurt å prøve å skaffe seg litt R12-14 utstyr.

Til DaXon:

Nei, bare pug's. Hater det værre enn pesten :) Alle premades har venteliste på plassene sine :cry:

Edit:

Tokens er det overflod av, så de må man hvertfall ikke spare på.

Endret av kristteo
Skrevet

8000 honor på 2 dager. Gjør ikke premades. Har lyst til å kjøpe litt gear, men må farme litt AV/AB/WSg først siden jeg kjøpte Kodo-mount for marks jeg fikk de dagene.

Skrevet
Du kan ikke ha mer enn 50.000 honorpoints, så å "spare" har begrensede fordeler.

kan man ikke ha 2x maks cost av det dyreste item? Altså nærmere 100.000 poeng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...