anderfo Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er en sikkerhetsoppdatering (KB923980) til Windows XP som stadig vekk installeres på PC'en min, men den lastes stadig ned på nytt og installeres igjen og igjen. Det virker litt meningsløst. Det går naturligvis an å skru av de automatiske oppdateringene, men det løser jo egentlig ikke problemet. Hvordan skal jeg få XP til å forstå at denne oppdateringen allerede ER installert og ikke trenger å lastes ned på nytt? Omstart o.l. har ikke hjulpet. Håper noen har nyttige tips!
Syar-2003 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Prøv noen av de løsningene som har virket og beskrevet her: http://forums.microsoft.com/Genuine/ShowPo...39101&SiteID=25
anderfo Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 (endret) Takker, jeg prøvde 4-5 av metodene uten at det hjalp, men deretter fant jeg en metode som virket: 1. La oppdateringen bli installert første gangen (dette har du vel gjort) 2. Når det gule skjoldet dukker opp igjen, velger du "Manuell installasjon" 3. Fjern krysset foran KB923980 og trykk "Lukk" 4. Det popper opp et vindu som spør om du vil minnes på denne oppdateringen flere ganger, og her er det opplagt hva du bør svare ("Ikke minn meg på denne oppdateringen flere ganger") Endret 8. desember 2006 av anderfo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå