Canute Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Heisann, jeg eier domenet canutes.net, og bruker derfor mailen admin på canutes dott net. Tingen er at jeg i det siste har begynt å få mye spam, men derimot har jeg lagt merke til at all spammen er adressert til [email protected] Hvordan kan jeg få Mozilla Thunderbird til å iallfall filtrere ut all email som ikke er adressert til min vanlige adresse? Mvh Knut
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Er det ikkje berre å leggje til eit filter som seier at alle meldingar til cautionings-adressa skal slettast e.l.? Verktøy --> Meldingsfiltre.
A!1 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Verktøy --> Meldingsfiltre eller Tools --> Message Filters Lag et nytt filter for riktig mailboks, og velg: "To or CC" "doesn't contain" "[email protected]" "Move Message to" "en mappe for spam" Eventuellt kan du finne ut om du kan logge inn på mailsystemet på domenet ditt og skru av at all epost skal sendes til postmaster eller lignende. Edit: dersom du gjør det på denne måten, vil du ikke motta epost fra mail-lister og slikt. Endret 8. desember 2006 av HavarN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå