Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen jobber tungt når DVD-drev brukes


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp bygget meg en ny maskin, og alt ser ut til å fungere bra bortsett fra en ting. Akkurat nå sitter jeg her og holder på å installere FEAR fra en DVD-plate, men under denne prosessen oppfører PCen seg ganske så rart. Musa hakker konstant når jeg beveger den over skjermen, og musikk hakker så ille at det ikke er vits i å høre på. Dette skjer kun når DVD-drevet jobber på spreng med å installere ting, virker det som. Kan også nevnes at prosessoren ser ut til å jobbe uvanlig mye. I følge task manager jobber den rundt 50% konstant mens jeg installerer, og jeg gjør ikke annet på maskinen. Prosessor jeg har er en Core2Duo E6600. Noen som har ide til hva som kan være galt? Setter stor pris på alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen oppfører seg helt fint ellers, og dette er forsåvidt ikke noe stort problem, men er litt irriterende at den ikke fungerer som den skal til en hver tid. :p Chipset drivere mer jeg at jeg installerte, men la kun inn de som fulgte med hovedkortet. Har ikke sett etter nyere drivere. Tror jeg prøver det. Tusen takk for veldig kjappe svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...