Gå til innhold

Lite artikler om Linux.


Anbefalte innlegg

Angående nyheter plager det meg ikke så veldig hvis det er lite om Linux/OSX/*BSD osv, da jeg synes at det er nok av nyheter på forsida allerede. Mulig det går an å prioritere litt annerledes, men jeg vet ikke helt. Har bare ikke lyst å vasse gjennom masse jeg har lest et annet sted bare fordi det _må_ komme på norsk. For min del holder det med med osnews, slashdot i blant, mac1.no, macrumors, thinksecret etc.

 

Jeg har skumlest noen Linux-artikler på hwb.no sine sider og det var artig lesestoff. Noen flere artikler kunne om alternative plattformer kunne det sikkert vært. Hadde ikke hatt imot å bidra litt selv, hvis det står på det. Bare kunnskapen og skriveferdighetene viser seg å strekke til. Men her er det sikkert mange å ta av :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kunne jo fått et eget forum under programmer som het news og gjelder for alle os hvor vi selv la ut nyheter og linker, om ikke dette hadde ført til fullstendig kaos...?

 

Det er ikke først og fremst fremming av Linux jeg ønsker, men:

Det er faktisk mange på forumet som ønsker å vite mer om Linux.

 

Når man skal komme med programanbefalinger så bør man finne programmer som finnes på Linux/Unix/MAC&Windows så ALLE kan få noe ut av artikkelen. Det finnes som regel et bra alternativ til de fleste programmer som går under her.

 

Og når jeg skriver diskriminerende mener jeg f.eks den nyheten jeg leste for lenge siden hvor det var et helt oppslag om at XP hadde fått et nytt vindukant tema, som i tillegg så nokså likt ut som det vanlige... De fleste distroer har sine egne, disse varierer litt fra utgave til utgave, i tillegg til at grensesnittene og utviklere legger med en flere temaer. Skulle likt å sett en nyhet for hver gang en distro kom ut med et nytt tema, men på en annen side, dette er kanskje stort nytt for Windowsbrukere?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...