genetex Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ok. Her er en annen tråd på forumet om samme greiene, men ser ut som om de fleste mener fyren som skriver der er litt tilbakestående nå. Uansett, har 10 giga ledig på disken (har kun 1 partisjon). Laster nedde forbanna 700 mb med wow-crap. Så kommer erroren, "you dont have 4 giga on ur disc" lignende. Hva pokker skal jeg gjøre? Har prøvd lastet ned 4 ganger nå, skjer samme hver gang.
Phyx Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har lest litt i den andre tråden og den er totalt ute og kjører. MEN, jeg tror det kan være windows som reserverer mye plass på harddisken.
arnesef Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hei. Du sier du har lastet ned 4 ganger, har du forsökt starte "downloaderen" direkte fra wow-mappen din?(altså ikke starte opp wow.exe men selve downloaderen/patchen) Har fungert tidligere for meg om jeg har hatt problemer. Ellers kan du jo dobbeltsjekke(jada enda en gang) at du faktisk har 10g ledig plass, nei jeg sier ikke at du er tilbakestående eller noe men det hender at vi mennesker er litt for raske i vendingene og ser/leser feil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå