Gå til innhold

Forhåndsbestille Wii fra neste leveranse


Anbefalte innlegg

Jeg er selvsagt blitt syk, så det er helt ute av bildet å gjøre som jeg hadde planlagt - stille seg i kø på platekompaniet i 20-tiden, og så evt. løpe til elkjøp og tilbringe natta der hvis jeg ikke får tak i en Wii på platekompaniet.

 

Og siden det er helt uaktuelt å få tak i en Wii via "vanlige metoder" i morgen, så har jeg etter lang betenkningstid funnet meg i at jeg blir nødt til å vente til neste leveranse, 15/12, med å kjøpe Wii.

 

Men da gidder jeg ikke vente en time lenger enn jeg må! Så hvor kan jeg forhåndsbestille, helst i Oslo, slik at jeg har Wii og Zelda så tidlig som mulig fra neste leveranse?

 

Pris nesten ikke viktig. (Betaler ikke mer enn 2600 for konsoll eller 600 for spillet.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spaceworld er utelukket av etiske grunner ;p

 

Platekompaniet.no er jo en egen nettbutikk, og jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å bestille på nett, siden posten (selv i Oslo, eller kanskje spesielt i Oslo) er omtrent like tillitsvekkende som... Faen, jeg er syk og kommer ikke på noe.

 

Noen som vet om EBGames eller vanlige Platekompaniet-butikker tar imot forhåndsbestillinger?

Lenke til kommentar

Var på Spiderman i Kirkegata og EBgames på Oslo S og spurte om det var mulig å forhåndsbestille fra neste utsending, men alle makiner de får inn en forhåndsbestilt. Men på Expert rett ved Oslo S var det ihvertfall mulig å skrive seg på en liste til neste utsending. Jeg er nr 8 i køen der. Vet ikke hvor mange maskiner de får inn.

Lenke til kommentar

Har også bestilt fra Netshop, men de har tydeligvis ikke fått inn den første leveransen.

Her er en samtale jeg snakket med en fyr fra Netshop:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Selger

Hei

 

Vi har ikke fått vite hvor mange vi får men jeg ser din ordre ligger på de første som kommer til Oslo.

Meg

ok, men når får dere det inn?

Selger

Hei

 

Vi skal ha dem på lanseringsdatoen Release er 8.12

Så det er det vi er lovet.

Meg

Hei,

 

Får dere dem fortsatt på release datoen, siden på orderstatusen er det blitt satt til den 18.12.?

Selger

Hei

 

Vi får noen release dato men ikke så mange som vi ønsket.

Jeg vet rett og slett ikke når du får din.

 

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...