Gå til innhold

Kjøp av Mac


Anbefalte innlegg

Hei,

 

kjæresten min skal ha seg en ny laptop og har, til min forskrekkelse, altså lyst på en Mac. Jeg har ikke særlig kjennskap til spesifikasjoner til laptoper, langt mindre Mac, så jeg lurte på om denne er et greit kjøpt til ca. 10.000 kroner?

 

http://www.apple.com/no/macbook/macbook.html

 

Den skal ikke brukes til spill, kun bildebehandling, mp3, oppgaveskriving og altslags annet jenter måtte finne på å bruke en datamaskin til.

 

Eventuelle alternativer til denne Mac'en? Helst ikke så mye dyrere enn den i linken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging.

Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

 

  • Døme på gode emnefelt:
     
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
     
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
     
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
     
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K
     

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...