Gå til innhold

Fellowship of the Ring: Trøbbel i Rivindell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring til PC.

Og nå har jeg kommet til Rivindell (Kløverdal) hvor jeg står i et lite rom med Gandalf.

Hva skal jeg gjøre nå?

Jeg få ikke kontakt med han eller noen ting.

Jeg er desperat! Hjelp!

Tjen Penger På Å

Lese Email Og SMS!

http://www.annonsering.net/no/?ref=3210

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-21 09:35 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må være en bug. Jeg loadet opp et savegame rett før Rivendell bare for å sjekke, og scenen med Gandalf i der er ikke noe annet enn en scriptet dialogsekvens. Straks han er ferdig med å prate med deg, havner du i Council of Elrond.

Last opp et tidligere savegame og prøv igjen.

Skrevet

Jeg leste anmeldelsen av PC-versjonen her i Gamer.no, og så spille fikk dårlig karakter. Er spillet bra, eller har Gamer.no rett?

Er det bedre på PS2?

Hilsen en som har lyst på et av spillene

Skrevet

Var så dum at jeg kjøpte spillet med en gang jeg så det i butikken. Skulle selvfølgelig ventet til jeg hadde lest en omtale eller to. Angrer som en hund. Spillet er på ingen måte så bra som jeg trodde det kom til å være. huff..... Får spille ferdig Mafia og late som om jeg aldri hadde kjøpt LOTR.

Skrevet

La merke til det nå, at det var to forskjellige LOTR spill...må si at EA-versjonen til PS2 ser kongestilig ut!!!

Gleder meg til neste lønning, for da blir julegaven til meg selv DET spillet :smile:

Skrevet

Lord of the Rings: Fellowship of the Ring er laget av Surreal Software, og utgis av Vivendi Universal. Dette spiller et basert på bøkene.

Lord of the Rings: Two Towers er laget av Stormfront Studios, og utgis av Electronic Arts. Dette spillet er basert på filmene.

Begge disse spillene er i salg nå, på ulike konsoller.

Skrevet

For min del synes jeg at Fellowship Of The Ring spillet er ganske gøy. Spillet er jo litt dårlig nå og da , men jeg angrer ikke så innmari fordi jeg kjøpte spillet.

Skrevet

Det er EA som sitter på rettighetene til å lage spill basert på filmene. Det er også vært å nevne at EA kanselerte Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring spillet sitt fordi de ikke klarte tidsfristen i forhold til det målet de hadde satt seg. Litt synd egentlig. For det så veldig bra ut det også.

Skrevet

HEDNINGER!

spiller spill basert på filmen som ikke har kommet enda?

fysjameg!

Jeg ville ikke tatt i noe spill basert på Two Towers med en 10 meters pinne før 18 desember!

:razz:

[ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-11-21 16:24 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...