Gå til innhold

GTA San Andreas - bil patch med ekte biler.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mener du å endre selve bilene, eller bare navnene? Navnene er lett, de får du her: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=989

Skal du bytte selve bilene må du bytte ut .dff og .txd-filene for hver bil i gta3.img og bytte ut hver enkelt bils linje i 4-5 forskjellige config-filer

7445529[/snapback]

Nopes, skal ikke væra så vanskelig.

For kompisen min har alle bilene, å han trodde at det bare var sånn :p

Så han hadde kanskje lastet ned en versjon som dette allerede var gjort på han da?

• 4 uker senere...
Skrevet

Så vidt jeg vet, finnes det ingen slik patch. Det listen du har funnet sier, er hvilke virkelige biler alle bilene i GTA SA er basert på. Har kjent igjen mange før, og kjenner igjen enda fler etter å ha lest den lista.

Vil du ha virkelige biler inn i spillet, må du laste ned og modde og drit, så det aner ikke jeg hvordan du gjør...

Skrevet (endret)
Så vidt jeg vet, finnes det ingen slik patch. Det listen du har funnet sier, er hvilke virkelige biler alle bilene i GTA SA er basert på. Har kjent igjen mange før, og kjenner igjen enda fler etter å ha lest den lista.

Vil du ha virkelige biler inn i spillet, må du laste ned og modde og drit, så det aner ikke jeg hvordan du gjør...

7621204[/snapback]

Jaja, men en kompis har da lastet ned en et ferdig moddet spill, for han hadde audi, bmw'er, mazda osv. :)

Endret av Ludacris
Skrevet

Det skal finnes en mod som bytter ut alle filene, er på rundt 600mb, bare så det er avklart. Om vennen din har lasta ned et spill med mods i, har antakelig fyren som lasta det opp modda biler/bilene i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...