gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette skrev Gamer73 i warr tråden. Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave Som at jeg skulle si at det å heale er som å være guild slave. og poenget ditt er? Tar jeg feil når jeg sier at en pala aldri slår en DPS-klasse i DPS?
Kjekssmulen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Nei, men du tar feil når du sier at palas DPS suger osv.
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette skrev Gamer73 i warr tråden. Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave Som at jeg skulle si at det å heale er som å være guild slave. og poenget ditt er? Tar jeg feil når jeg sier at en pala aldri slår en DPS-klasse i DPS? 7455440[/snapback] Ja vis Palla er 100% Killing mashine med alt det beste gear kan han slå en priest med wand ^^ haha
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 rank 14 warr vs sulfuras+tier 2 pala warr speccet ms, pala ret, gjett hvem som vant på dps meters? julenissen ?
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ja vis Palla er 100% Killing mashine med alt det beste gear kan han slå en priest med wand ^^ haha nja:) hmm...kanskje:)
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ja vis Palla er 100% Killing mashine med alt det beste gear kan han slå en priest med wand ^^ haha nja:) hmm...kanskje:) 7455474[/snapback] hehe
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg får lov til å prøve dps i guilden min (Har ikke spurt før nå) Men mangler bra dps gear. Noen forslag om hva jeg bør gå etter? (Helst ikke noe fra 20/40 man raids siden jeg trenger ganske mye dkp da) Endret 8. desember 2006 av lago
Phyx Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Enig at det kanske var litt dumt formulert av Gamer73 men dette begynner og bli veldig off-topic nå. Tror nok de fleste er enige om at Paladin kan gøre DPS men ikke like bra som de andre DPS klassene. Men mer DPS messig i linje med en Shadownpriest eller feral druid.
TaigaH Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg får lov til å prøve dps i guilden min (Har ikke spurt før nå) Men mangler bra dps gear. Noen forslag om hva jeg bør gå etter? (Helst ikke noe fra 20/40 man raids siden jeg trenger ganske mye dkp da) 7455596[/snapback] Har en Paladin tråd på forumet; Trykk meg Er ikke så mye vits å spørre her, da folk ikke klarer å holde seg on topic i denne tråden. Wow loot er også en fin side for å finne fint gear
Cappo Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Bare for å gjøre det klart en gang for alle. DPS over tid: Warrior > Paladin Burst DPS: Paladin > Warrior End of discussion og ferdig med det. Når det gjelder spec til DPS Paladin så er 10/0/41 et bra valg. Akkurat speccen 10/0/41 kommer i to varianter. En for leveling og en kun for mest mulig damage.
Myx Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette skrev Gamer73 i warr tråden. Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave Som at jeg skulle si at det å heale er som å være guild slave. og poenget ditt er? Tar jeg feil når jeg sier at en pala aldri slår en DPS-klasse i DPS? 7455440[/snapback] Hva får deg til å tro at warrior er en ren dps klasse? l2tank
Lacim Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 warrior blir ikke overflødig:) Vi er high-end dps'ers som tåler en del mer enn andre dps'ers:) Dessuten kan vi off-tanke:) Og en prot spec warrior eier alt annet i tanking uansett:) Men jeg hater å tanke selv. Har aldri likt det. Men jeg er dps warrior da:) 7453005[/snapback] Jo. Warrior post 2.0 er skikkelig elendig. Mistet godt over 100 dps på Patchwerk denne uka, sammenliknet med forrige gang jeg var dps der. Rage normalization er helt vanvittig, får knapt rage lengre. Heroic strike er helt bortkasta. Sliter nok med rage til å ta bloodthirst/whirlwind/rampage. Tidligere var det null problem å gjøre alle instants + samtidig ha nok av rage til å spamme heroic strike mens offhand tok seg av rage generation. Slutt på det. Nerfen til +skill tok også kaka. Gearet mitt er forholdsvis greit, http://ctprofiles.net/1099634 . Når det gjelder tanking så scaler ikke warrior-threat, det gjør druid- og paladinthreat. Om du hater å tanke har du virkelig gått feil retning når det gjelder klassevalg. En prot-specced warrior har bedre overlevelsesevne enn andre tanks, grunnet mer armor, defense, HP(om han tok vitality), block, last stand og et par sekunder lengre shield wall. Tittelen "DPS-warrior" er død og begravet. Når TBC kommer, 25 mann maks, blir det neppe rom til noen warrior som skal løpe rundt og jatte i dps-gear. Leste noe på irc for en stund siden; en warrior som spilte på TBC betarealms. En gruppe som tok LF tank <en eller annen instance>. Warrioren svarte og sa han var interessert, fikk "sorry, we're looking for a druid or a paladin" tilbake. Kos deg med warrior så lenge du kan. Med mindre det skjer noen større forandringer, noe jeg har vondt for å tro, kan du trygt si opp kontoen din, eventuelt rerolle.
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 DPS over tid:Warrior > Paladin Burst DPS: Paladin > Warrior End of discussion og ferdig med det. FEIL så det holder!
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Tittelen "DPS-warrior" er død og begravet. Når TBC kommer, 25 mann maks, blir det neppe rom til noen warrior som skal løpe rundt og jatte i dps-gear. Leste noe på irc for en stund siden; en warrior som spilte på TBC betarealms. En gruppe som tok LF tank <en eller annen instance>. Warrioren svarte og sa han var interessert, fikk "sorry, we're looking for a druid or a paladin" tilbake. Kos deg med warrior så lenge du kan. Med mindre det skjer noen større forandringer, noe jeg har vondt for å tro, kan du trygt si opp kontoen din, eventuelt rerolle. du har lest en post om en uheldig kar..wow!
Kjekssmulen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 DPS over tid:Warrior > Paladin Burst DPS: Paladin > Warrior End of discussion og ferdig med det. FEIL så det holder! 7457585[/snapback] DU tar feil så det holder.
Grabby Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er en Paladin med det beste gearet fra AQ40 som gjør like mye skade som warrioren min i 6/8 Might og random blått/20manns lilla dps-gear med Unstoppable Force. :> Pluss at det er mot undeads, tviler på at han klarer å holde like bra kjør mot humanoids, dragonkin, elementals eller silithids. Og så er det klippa sammen, han måtte liksom bare plukke ut de beste proccene selv om manabaren hans flyr opp og ned som en jojo (mest ned, riktignok). Så ja, paladins kan sikkert ha helt ok burst-dps i super-gear, men det egner seg jo stort sett bare i PvP likevel. :> [/provoke] 7445255[/snapback] Skal du ikke lese teksten etterpå, som sier at allt dette er auto attack, seal of command og judge of command. Altså ingenting som er bedre mot undeads enn noen andre, han kunne gjort dette hvor som helst. "Mana baren hans flyr opp og ned?" Den er jo stabil siden han bare bruker seal of command og judge. Og forresten Gamer73 skaff deg en prot specc og gjør jobben din..
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er rart at alle paladin-dpstråder ender opp med at andre classer gjør narr av classen . Skjer på wow-europe også . Hvis noen paladins har lyst til å gå dps, la de gjøre det ffs!
Fedje Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Paladins duger egentlig bare til en ting, bubble - HS..........
Kjekssmulen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Paladins duger egentlig bare til en ting, bubble - HS.......... 7457848[/snapback] Det er kanskje det dummeste jeg noensinne har hørt. Folk har har måttet server transfere for og ha sagt mindre dumme ting.
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg gjør det bare for moro skyld, eller når jeg likevel har tenkt meg til IF. I tillegg får jeg underholdt horden litt. (Gjør det hver gang vi tar Onyxia, da i whelp caves)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå