Gå til innhold

Prob. med FF 2.0 Bokmerker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lastet nettopp ned FireFox 2.0 og skulle lagre alle bokmerker og slikt i den bokmerke linja.. men når jeg klikker på høyre museknapp ov vil lagre siden og velger hvor jeg vil legge den. Så blir den ikke lagret! Jeg klikker på LAGRE men ingeniting skjer, og vinduet er der fortsatt..Og når jeg velger en mappe forsvinner teksten som siden heter.. irriterende.. noen som veit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en bug. Slik er det når du skal lagre bokmerker også

Men det er fiksa til meg ihvertfall.

For å gå igjennom, tar du å kopierer filnavnet, og limer den inn på nyttigjen der du skrive filnavnet. SÅ kan du lagre. tror jeg :p

Endret av BigJackW
Skrevet

Da trykker du bare på ctrl + D og velger at du skal ha den på "bookmarks toolbar".

Hvis den da ikke lagrer, kan du eksportere bokmerkene dine. Lukke Firefox og start Firefox i safemode. Velg "reset bookmarks to default settings", eller noe. Deretter importerer du bokmerkene du eksporterte.

Skrevet
Da trykker du bare på ctrl + D og velger at du skal ha den på "bookmarks toolbar".

Hvis den da ikke lagrer, kan du eksportere bokmerkene dine. Lukke Firefox og start Firefox i safemode. Velg "reset bookmarks to default settings", eller noe. Deretter importerer du bokmerkene du eksporterte.

7444555[/snapback]

Ja, men jeg finner ingenting som heter reset bookmarks to default settings.. Kan du forklare litt nermere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...