Gå til innhold

Ser man smoke dårliere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ofte hørt om å stille (etelleranna) fra 16 til 32bit for å ikke se gjennom smoken...hva er dette og er det stor forskjell ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du bruker 16 bit ser du enklere gjennom smoken, når du bruker 32 bit er det vanskeligere. Du kan benytte deg av 16 bit på public, og pcw. Men hvis du skal spille lan, cuper etc så må du bruke 32 bit.

Skrevet
noe det ikke blir for folk som kjører 16bit.

7445405[/snapback]

Ikke på min pc ^^ er akkurat det samma når jeg bruker 16 og når jeg bruker 32, så jeg bare holder meg til 32 for sikkerhets skyld :D

Skrevet

Liten forskjell om du bytter fra 32bit til 16bit, det du må er å sette på max smoke puffs og max smoke shells på 1, i tillegg tar du på worst looking på smoke. Da ser du nokk litt lettere igjenom smoke, du må jo også selvfølgelig ha på 16bit da. :)

Gjest medlem-105476
Skrevet

Bare bruk 16-bit når du spiller online og det ikke er krav om 32-bit. Utrolig mange som bruker det, og farlig irriterende når folk med 16-bit tar deg når du har 32-bit.

Skrevet
er vel på CS du skal bytte til 16bit da, ikke på windows..

7456779[/snapback]

stemmer.

Jeg bruker som oftest 16bit. Men hvis jeg skal spille i cupper osv som krever 32 så bytter jeg. Noen bruker også 16bit for å få mindre fpsdropp når de kommer nær en smoke.

Skrevet
er vel på CS du skal bytte til 16bit da, ikke på windows..

7456779[/snapback]

stemmer.

Jeg bruker som oftest 16bit. Men hvis jeg skal spille i cupper osv som krever 32 så bytter jeg. Noen bruker også 16bit for å få mindre fpsdropp når de kommer nær en smoke.

7458213[/snapback]

har ikke noe i mot at du bruker 16 bit til vanlig, men ett tips: Du bør bruke 32 hele tiden så er du alltid vant med det. :)

Skrevet
Litt av poenget med smoke er nemlig å gjøre det vanskelig å se, noe det ikke blir for folk som kjører 16bit.

7445405[/snapback]

Sikker på dette? Kilder?

Har nemlig lurt på dette en stund selv.

Skrevet
Litt av poenget med smoke er nemlig å gjøre det vanskelig å se, noe det ikke blir for folk som kjører 16bit.

7445405[/snapback]

Sikker på dette? Kilder?

7514450[/snapback]

Henger meg på den.

Hva er egentlig greia med smoke?

Skrevet

7445405[/snapback]

Sikker på dette? Kilder?

7514450[/snapback]

Henger meg på den.

Hva er egentlig greia med smoke?

7514478[/snapback]

"Greia" med smoke? Altså hvorfor du smoker? Det er vel hovedskalig at ikke awp-nerdene skal ta deg, tror jeg :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...