RIP Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sliter med at pcen fryser under hard load, men ikke med alle spill - og ganske tilfeldig :S Har testa rammen med memtest86, og jeg har kjøpt ny Hiper PSU - så det er nok ikke rammen eller PSUen som er gåen. Jeg har også bytta skjermkort, og det hjelper heller ikke. Det er ikke støv som blokkerer for noen vifter eller noe, eneste må være som er dårlig av kjøling er northbridge. Tingen er når jeg spiller spill som Company of Heroes så er den stabil. Men når jeg spille store slag på Medieval War 2 (dvs, mer enn 1-2000 mann i slaget) så klikker den. Og det er ikke gøy! den klikker under FEAR også. Kan det være CPUen? Det er en 2.4ghz som ble kjøpt når den var "in", begynner den å trekke på årene? Maskinen står på 24\7. Andre tingen jeg har tenkt på er win disken. Det er en WD 80gb som også er rimelig gammel. Men rart om den bare gir seg av og til, og aldri i windows ol. Holder på å teste temp. med everest nå, for å se om det er north bridgen Noen som har noen tips? Edit: Hvordan får man vist temperatur i Everest?! Har ultimate trial edition Edit2: Det var en rambrikke som var dårlig! Endret 13. desember 2006 av RIP
Caze Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Du viser temp i Everest ved å velge "Computer" - "Sensor". Du burde jo for sikkerhets skyld kjøre et diagnostikkprogram som tester disken også. Om du ikke skulle finne feil på den har du ihvertfall eliminert en feilkilde. Se også i Windows eventlog, under System for eventuelle feil som kan relateres til heng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå