Gå til innhold

Metal Gear Solid: Portable Ops, sluppet for PSP


Döden

Anbefalte innlegg

Metal Gear Solid: Portable Ops

 

metalgearsolidportops_pspboxboxart_160w.jpg

 

Metal Gear Ac!d-spillene markerte Metal Gear Solid-spillenes inntog på PSP. Det var en svært annerledes opplevelse enn spill flest - uansett konsoll - med de kortbaserte kampene og 3D-briller i spill nummer to. Ikke alle likte dette, selv om spillene høstet relativt ok kritikker.

 

Nå har det kommet et nytt MGS-spill til PSP, denne gangen i en mer klassisk MGS-innpakning (foruten at du nå også kan bygge din egen hær).

 

MPO har høstet svært gode kritikker: 9.5 hos 1UP og 9.0 hos IGN.

 

Noen som vurderer et kjøp? Jeg vurderer sterkt å anskaffe meg PSP for dette spillet, som, imho, er en skikkelig "killer-app" til PSP.

 

Foresten, sjekk ut Kojima Productions' Podcast i forbindelse med lanseringen av MPO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MPO kom 5. desember (altså i går) til USA. Japan står også for tur snart, mens Europa er glemt av KojiPro - som vanlig. Spillet kan kjøpes hos Play-Asia for $39.90 (men du risikerer mva-avgift, vel?) eller hos CD-WoW! for $51.95 (med gratis frakt og liten sannsynlighet for å bli stoppet av Tollvesenet).

 

Edit: Play-Asia sender visst ikke til Norge. :ph34r:

Endret av Synthm
Lenke til kommentar

Trailer til spillet for de som vil se litt mer av hva dette er for noe. :)

 

Om det vil komme en PS2/PS3-versjon senere er jo sånn som er vanskelig å forutse. I første omgang er det vel kun PSP, men man vet jo aldri.

Jeg vil tro det er en fordel for Sony om dette spillet holdes eksklusivt, da det uten tvil vil øke salget av PSP'er.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...