µT. Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ey! Noen som vet om mobiltelefoner er billigere i Sverige?.. Og er det noen som kan linke til en svensk side der mobiltelefoner selges?.. På forhånd thanx;)
Chivas Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Så var det det med Google igjen da Raskt søk på Google ga f.eks dette: http://www.kelkoo.se/b/a/c_125701_mobiltelefoner.html Men tviler på at det er noe spesielt billigere i Sverige. Elektronikk er faktisk ikke verst priset i Norge, i forhold til resten av Vest-Europa. Endret 6. desember 2006 av Chivas
Skavold Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Slik jeg har opplevd det priser i hvert fall Elkjøp mobiltelefoner likt i Norge og Sverige, det vil si med akkurat samme beløp i NOK og SEK. Dette betyr at det som regel blir 10 prosent billigere i Sverige, på grunn av kronekursen Det skal nevnes at det begynner å bli noen år siden jeg kjøpte telefon i Sverige (den gang Motorola T720 var helt ny og rå)
µT. Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Takk for svarene:) Jeg tror bare jeg skal holde meg i Norge med mobilkjøpen.. hehe.. OML: Husker T720! hehe.. Det var en kongemobil når den kom. Jeg hadde i tillegg et "clip on" camera til den.. Verste bildekvaliteten jeg noen gang har sett:p hehe
Skavold Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Åh, da hadde du i-modellen, som også hadde MMS. Those were the days
µT. Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Åh, da hadde du i-modellen, som også hadde MMS. Those were the days 7446018[/snapback] Visst hehe.. Har min enda, men det er et eller annet gale med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå