Schjellin Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hallo! Jeg spiller Rogue, og jeg lurer på hva som skjer med rogue i den nye patchen i dag ?
Shruggie Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ikke mye. Nye talents som alle andre klasser, men jeg har ikke hørt om noen store forandringer.
Schjellin Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Ok, Jeg har hørt om dobbelt Backstab elns ? :S
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hallo! Jeg spiller Rogue, og jeg lurer på hva som skjer med rogue i den nye patchen i dag ? 7437803[/snapback] Hvis de speccer rigtig blir de IMBA hvis de speccer feil blir de eid. Så enkelt
Schjellin Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Hallo! Jeg spiller Rogue, og jeg lurer på hva som skjer med rogue i den nye patchen i dag ? 7437803[/snapback] Hvis de speccer rigtig blir de IMBA hvis de speccer feil blir de eid. Så enkelt 7437895[/snapback] Ok. Hmmm
Invisigoth Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Noen som har et godt build da. Så slipper jeg å bli eid Hadde seal fate før men lurte på å prøve noe annet nå siden det er "gratis" respec.
PcT Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Faktisk ikkenoe ekstremt bra build idag, eneste jeg kan tenke meg som vi ikke bruker idag ville vært 41/3/7, men da mister du masse gode ting og imp backstab (bruker da mutilitate)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå