Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du vil publisere scoren din så må du legge til den scoren du laster opp til futuremark til din konto der. Du kan ha 5 forskjellige resultater i alle benchmarks liggende på kontoen din, men du kan bare publisere 1 pr benchmark hvis du ikke har kjøpt programmet.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jesus! Jeg tipper at det ikke er minneklokken på skjermkortet ditt som har gitt deg ytterligere ~2500 poeng, så hvordan i all verden har du klart å hente så mye? Byttet driver, eller? Noe må ha vært alvorlig galt med de forrige scorene dine...

 

he he.. nei du skjønner jeg fant plutselig ut hvordan man skal klokke i crossfire :!: det var ikke bare bare.. men som du ser gikk det bra til slutt. :love:

 

Nå må jeg bare ha nytt kabinett og vannkjølinga på plass :green:

Lenke til kommentar

første gang jeg kjører med nytt system.

 

 

 

vet ikke om det er bra eller ikke, men ser jo at noen her har opp mot 17000-20000 :S

Hvordan får dere det til? er det grunnet klokking av cpu, skjermkort? eller ekstreme hardware?

 

jeg kjørte nå alt på defoult og harware kan dere se under.

 

Det står at jeg ikke har approved drivers... er det noe jeg bør ha? vil dette øke scoren?

post-112550-1193248617_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sånn nå har vi fått fikset opp botene igjen!

 

Dere må fjerne brukernavnet fra postene deres igjen. Og så må dere sjekke at brukeren deres på hwbot er linket opp til brukeren her på forumet. Beklager alt rotet som har vært i det siste med dette, men det er pga oppgradering av forumet her, og oppgraderinger av hwbot.

 

Så nå får vi satse på at det holder seg lenge slik som dette da.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

[hwbot] elf_man - 14830- C2Q 6600@3290, 8800 GTS 512 @ 801/1047 [/hwbot]

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=4674903

 

(Grunnen til ny post er at den forrige ikke ser ut til å bli tatt med på lista)

 

Edit: Lekt med mitt nye 8800 GTS 512 i en liten time nå. Ser ut til å klokke veldig godt, skal se hvor langt jeg kommer senere :)

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Rob Halford - 27.608 3DMarks - 4870 (Crossfire) @ 990/1080 - i7 965 @ 4.416 - CPU på fase og GPU på luft

 

http://service.futuremark.com/results/show...p;resultType=14

 

Første test av nytt MOBO og RAM brikker (se signatur). Har mer å gå på, men var nå artig å se resultatene like fullt da...

 

Main test results

3DMark Score 27608 3DMarks

SM 2.0 Score 10735

SM 3.0 Score 13186

CPU Score 7698

post-47107-1234569434_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...