Gå til innhold

Armed Assault - Digital Purchase Ute!


Anbefalte innlegg

Hei folkens, vet ikke hvordan interessen for Armed assault ligger ann, men den TYSKE versionen er nå tilgjengelig for digitalt kjøp.

Her kan spillet kjøpes.

 

Finnes også en translator patch, som konverterer Czech/German til English.

Her finner du den!

 

Patch Oversikt og download finner du, Her.

 

Håper dette var nyttig for noen :)

 

Oppdatering:

Fant litt mer info rundt Translatoren, også bekreftet att den fungerer med den Tyske Digital kjøp versionen som er postet ovenfor.

Les mer...

 

 

 

Edit: Beklager feilpost, skulle vell vært plassert under "Diskuter spill og tilbehør - PC"

 

Har forøvrig ikke benyttet meg av tilbudet ennå selv. Men er på nippet!

Om noen av dere handler spillet på denne måten så setter jeg pris på erfaringer!

 

Oppdatering # 2:

 

Patch 1.02 er nå ute, samt oppdatert version av Oversetteren.

Linkene ovenfor vil henvise deg til filene.

Endret av Elnacho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror du blir skuffet..

 

Visst han har spillt OFP og likte det, blir han hvertfall ikke skuffet. Liker han realistiske krigssimulatorer, blir han garantert ikke skuffet.

Det skal sies at spillet inneholder en del bugs. BIS har allerede sluppet en patch, og flere kommer. Når ArmA er nogenlunde "bugsfree", vil det bli tidenes desidert beste krigsspill/simulator! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg tror du blir skuffet..

 

Visst han har spillt OFP og likte det, blir han hvertfall ikke skuffet. Liker han realistiske krigssimulatorer, blir han garantert ikke skuffet.

Det skal sies at spillet inneholder en del bugs. BIS har allerede sluppet en patch, og flere kommer. Når ArmA er nogenlunde "bugsfree", vil det bli tidenes desidert beste krigsspill/simulator! :thumbup:

7438150[/snapback]

Har faktisk ikke spillt OFP, men var veldig sugen i sin tid. Fikk bare alldrig somlet meg til det på en måte. Men utifra allt jeg har lest om ArmA, så er dette ett spill som bør falle meg godt i smak.

 

Sitter forøvrig å installerer as we speak!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5ynCQT38

Bare ikke patch nedlastningsutgaven , for det første er den patcha og for det andre kjører nedlastningsutgaven og cd utgaven forskjellige protection programmer.

Litt stress når den nedlasta utgaven begynner å mase om cdplata ;)

Ellers syns jeg personlig at spillet er topp, mangler bare litt flere dedicated servere og annet snacks , men har definitivt potensiale.

Lenke til kommentar

Har nå fått installert spillet, ikke bare en gang, men tre.

Første gang fungerte spillet, på Tysk.

Installerte så German to English patchen, etter det fikk jeg Windows fine Error Report. (Dvs en error report strippet fra all relevant informasjon, som du kan få lov å sende til Microsoft om du føler for det.)

 

Snoket så litt rundt etter folk med lignende problem, men til ingen nytte.

 

Avinstallerte, og reinstallerte denne gang droppet jeg German to English patchen, i håp om å få spille på tysk slik som første gang.

Men fikk fortsatt den fine error'n.

 

Avinstallerte så spillet, slettet alle spor fra registry, byttet skjermdrivere, og så reinstallerte jeg igjen.

 

Må desverre meddele att erroren fortsatt er til stede, og er nå rimelig oppgitt.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg _endelig_ fått spillet up and running her.

Viste seg att problemet mitt faktisk lå i lydkortet, som er ett x-fi kort. Dvs att jeg måtte slette "ArmaProfile" filen i "ArmA" mappen i my documents. (Dette fordi første gang jeg startet spillet, fuklet jeg meg inni sound options og skrudde på EAX, som ikke fungerer.)

Etter dette fungerer spillet strålende :) Vil også gjøre oppmerksom på att patch 1.02 er ute. Oppdatering på dette i første post.

Endret av Elnacho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...