general73 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 skal kjøpe gave til sønnen vår på 7 år, hva skal jeg kjøpe, hva er forskjellen på DS og DS lite? hvilket spill bør jeg kjøpe?
Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) DS Lite er tynnere, har bedre batteritid og langt bedre skjerm. Så Lite er definitivt valget. For en 7åring er jeg usikker, men du burde kikke på Kirby. Det er et fantastisk spill. Edit: Side by side: Endret 5. desember 2006 av Cryovat
general73 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 DS Lite er tynnere, har bedre batteritid og langt bedre skjerm. Så Lite er definitivt valget. For en 7åring er jeg usikker, men du burde kikke på Kirby. Det er et fantastisk spill. Edit: Side by side: 7434731[/snapback] mange takk for hjelpen, skal sjekke KIRBY jeg
Dinex Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 New Super Mario Bros. er også et spill som kunne passe bra for en 7-åring tror jeg.
TCi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Min niese (7) og vennene liker selv Mario Kart DS. Ellers går det en del i Mario 64 DS og New Super Mario Bros. Tror også Wario Ware Touched kan være kjekt. Mange småspill som du må klare på få sekunder. Du bruker bare stylusen og noen ganger blåsing i mikrofonen. Morsomt for dem fleste. Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå