janken Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg mener at bluecom ikke har gitt meg den oppetiden på internett som jeg vart lovet. Kan jeg få noe kompensasjon for dette? ADSL modemet burde vise når internett var ute av drift. Veldig irriterende at jeg tror det er innstillingene på maskinen (firewall f.eks) og bruker tid på dette. Hvor kan jeg få sjekket mail kontoen min som jeg har fått hos bluecom? Er det fler som har hatt en god del problemer med bluecom i den senere tid?
JonTj Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 En kompis av meg har over en god stund hatt store problemer med nedetid og generell ustabil linje med Bluecom. Han har klagd på dem MYE, men tror ikke han har fått så mye som ei krone i kompensasjon.
agvg Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 16:16, skrev janken:Jeg mener at bluecom ikke har gitt meg den oppetiden på internett som jeg vart lovet.Kan jeg få noe kompensasjon for dette?ADSL modemet burde vise når internett var ute av drift. Veldig irriterende at jeg tror det er innstillingene på maskinen (firewall f.eks) og bruker tid på dette. Modemet viser når linja fysisk er nede, hvis det er linja som er nede eller utstyret på linja som svikter ligger dette utenfor Bluecom sin kontroll, har selv bluecom og har ikke merket noen nedetid siden de hadde store problemer for ca 1,5 mnd siden.
janken Skrevet 18. november 2002 Forfatter Skrevet 18. november 2002 Kan tenke meg at det ofte er lokalt problemene ligger og oftest så er bluecom uskyldig. Det eneste jeg absolutt kunne tenke meg var at jeg kunne se om det var med meg eller hos andre problemene ligger.
agvg Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 17:18, skrev janken:Kan tenke meg at det ofte er lokalt problemene ligger og oftest så er bluecom uskyldig.Det eneste jeg absolutt kunne tenke meg var at jeg kunne se om det var med meg eller hos andre problemene ligger. Hva slags modem har du? På nokia har du DSL-lampa som indikerer at linje er fysisk opp mellom deg og utstyret i sentralen, på Alcatel er det vel sync lampa som indikerer dette. Har du lagt merke til disse når linja er nede?
durabit Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg har kun hatt nedetid en dag på 6 måneder på Bluecom-linje så du må være uheldig med lokale forhold.
letmein Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg har Telenor ADSL, og DSL lyset slukker av og til og kommer på igjenn etter noen minutter. Det har gjort det et par ganger i døgnet de 3-4'ish ukene jeg har hatt ADSL. En kamerat av meg har ADSL fra bluecom og vi sitter på samme sentral og har samme problemet. Det er så utrolig plasomt at de ikke klarer å ha et stabilt system. noen burde få schmekk for dette søppel opplegget..
agvg Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 17:30, skrev letmein:Jeg har Telenor ADSL, og DSL lyset slukker av og til og kommer på igjenn etter noen minutter. Det har gjort det et par ganger i døgnet de 3-4'ish ukene jeg har hatt ADSL. En kamerat av meg har ADSL fra bluecom og vi sitter på samme sentral og har samme problemet. Det er så utrolig plasomt at de ikke klarer å ha et stabilt system. noen burde få schmekk for dette søppel opplegget.. Yepp, ikke helt ukjent nei. Det jeg liker minst er jo at ingen kan fortelle hvorfor eller hva som gjør dette, dette styres av Telenor Networks som eier sentalen og ADSL-utstyret, ingen av de som leverer ADSL kan administere linjene og modemene men de burde jo få vite hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå