terjemag Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Har problem med XP fjernhjelp. Skal hjelpe en som sitter i Spania via XP fjernhjelp, men dessverre så oppnår vi ikke kontakt. Vedkommende er ikke så veldig datakyndig, slik at det blir ikke enklere av det. Har forsøkt å få han til å deativere NIS uten at dette har hjulpet. Har også forsøkt å sende han fjernhjelpsinvitasjon, men det funker dessverre ikke den veien heller. Har forsøkt invitasjon via e-post og via messenger. Forslag til løsninger?? Ett alternativ kunne jo være LogMeIn, men såvidt jeg har sett, så kan han ikke invitere via dette programmet, men derimot gi meg sitt passord, og det er jo ikke så heldig, da jeg derved kan få tilgang til hans maskin når det måtte passe meg, og det synes ikke jeg noe om. Noen som vet om det kan la seg gjøre å bruke dette programmet på samme måten som fjernhjelp i XP, slik at jeg bare har tilgang når han inviterer meg? Det nytter ikke med VNC eller lignende der han må inn og åpne porter til meg. Håper på konstruktive tilbakemeldinger! :thumbup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå