Gå til innhold

Ny Gamer Laptop, 10k omtrent

Cell_v14

Anbefalte innlegg

Skrevet
En liten forskjell jada-jada. 9060 er vell medie-senter pc mens 8336 er "vanlig" xp om jeg ikke tar feil. Dermed vil home premium koste 6-700,- med sistnevnte, men vil koste 50,- med førstnevnte. Allikevel vil jeg ikke si at billigere windowsoppgradering gjør 9060 til et bedre kjøp siden den er underlegen 8336 på det aller meste.

7438118[/snapback]

Nei du tar feil Delevar man betaler kun for frakten av CD platene til denne maskinen....."bekreftet av HP"

7438411[/snapback]

Nope, jeg har desverre rett. XP home følger med dc8336 og dermed vil du kun få gratis oppgradering til vista home basic og ikke home premium (basic er versjonen som bl.a mangler aero-glass). Kun pcer som leveres med MC vil få gratis oppgradering til home premium (som er versjonen med bl.a aeroglass osv). Home basic er sikkert grei den og men mangler mye av nyvinningene i Vista ift dagens XP. For å si det enkelt: XP home gir gratis oppgraderin til Vista home basic, XP MC gir gratis oppgradering til Vista home premium.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gratis til home basic, om de sier home premium så må isåfall HP selv sponse noen hundre. Hadde jo vært fint, men høres litt utopisk ut spør du meg ;)

Her har du en liten prisoversikt: http://forbruker.no/digital/nyheter/data/article1506944.ece Det er jo ikke helt gratis da en må betale frakt og "produksjonskostnader" men allikevel et fint tilbud ;) Tror uansett aero-glass blir litt upopulært på bærbare da det ifølge mange som har prøvd det suger skikkelig med batteri.

Skrevet

Min XI-1546 har T-7200 cpu, 2GB ram og x1800 skjermkort! Men ser at denne maskinen leveres med vannvittig mange kombinasjoner av RAM, CPU og HDD!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...