Scott Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg får ikke fram noen ikoner etter at windows xp home har boot'a.. Musa er der, men ingenting skjer?? Noen som kan hjelpe??
Espen F Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 kan du forklare litt mer? får du noen feilmeldinger? får du se startmenyen? har det vært sånn lenge? har du mulighet til å trykke hurtigtaster? virker musa funksjonabelt? dvs.. kan du høyreklikke på desktopen?
Scott Skrevet 18. november 2002 Forfatter Skrevet 18. november 2002 Får ingen feilmeldinger.. Har farge på skjermen under oppstart, men i det windows er "oppe og kjører" har jeg ikke noen ikoner, kun mus. Høyreklikk hjelper ikke, kan ikke se at det skjer noe.. SHIT!! orker ikke re-installere...
Espen F Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 har du prøvd å starte opp i safe mode da?
Scott Skrevet 18. november 2002 Forfatter Skrevet 18. november 2002 Ja, det var nesten det første jeg gjorde... Kommer like langt der, eneste som skjer er at enn kan se muspilen på skjermen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå