Gå til innhold

Finne egne innlegg i en tråd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, finnes det en en måte å finne egne innlegg i en hvilkensomhelst stor tråd ?

Siden de\dere som driver forumet ikke klarer\har lyst å lage det til slik at vi kan fjerne tråder fra "Mine innlegg" så har jeg måttet finne en annen metode på "problemet".

Har da begynt å lete etter mine egne innlegg i tråder som ikke har noen betydning, og rapporterer de for sletting.

Siden dette er utrolig slitsomt å lete gjennom mange hundre sider, så lurer jeg på:

Finnes det en enklere måte å finne sine egne innlegg i enkelte tråder ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene.

7453318[/snapback]

Tror Ozelot mener det å søke på egne innlegg i store poster, la oss si f.eks Siste Ordet og at man bare fikk opp sine egne poster, eller andres poster i den threaden :)

Skrevet (endret)
Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene.

7453318[/snapback]

Tror Ozelot mener det å søke på egne innlegg i store poster, la oss si f.eks Siste Ordet og at man bare fikk opp sine egne poster, eller andres poster i den threaden :)

7453336[/snapback]

En tier til den som finner det ut!

(pengene hentes hos "Tom waits for alice"her på forumet.)

Endret av Ozelot
Skrevet (endret)

Eg meinte med tidsbegrensinga det ttt nemnte – om det ikkje var godt nok at trådar forsvinn frå Mine innlegg etter 2 månadar (om du ikkje har endra på det) om du ikkje poster i den, i staden for å få innlegg sletta.

Endret av incanus
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har endret på noe, men jeg har masse tråder som jeg ikke har postet i på lenge.

Siden disse trådene dukker opp av og til i mine innlegg (fordi noen har postet i de) så hadde det vært greiest å få vekk innleggene min slik at de ikke dukker opp i "Mine innlegg" mer.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...