Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny skjerm forårsaker lagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ny skjerm var i hus: Samsung 940BF, opplever jeg nå lagg i spill, windows fungerer helt fint.

Med en gang jeg logger meg inn i bf2 for eks så begynner lyden å hakke, når spillet starter lagger det noe utrolig-ping er lav og problemet var ikke tilstede med den gamle CRT skjermen.

Programvare for skjermen er installert/avinstallert, samme er testet med driver som ikke ser ut til å hjelpe. Noen som har vært borti samme problem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du plugger i den gamle skjermen din nå vil du ikke oppleve noen forskjell. Skjermen din _kan_ ikke forårsake hakking, det er ikke teknisk mulig. Avinstallerte du skjermkortdriverene samtidig?

Skrevet

Avinstaller alle skjermkortdrivere og bruker DriveCleaner til å fjerne siste rest. Så henter du ned nyeste stable release og installerer den.

Skrevet

skjermkort drivere er avinstallert, samme med skjermdriver, reinstallerte med nye drivere og samme problem...

kan det være feil med skjermen?

• 2 uker senere...
Skrevet
Avinstaller alle skjermkortdrivere og bruker DriveCleaner til å fjerne siste rest. Så henter du ned nyeste stable release og installerer den.

7427337[/snapback]

Ikke bruk DriveCleaner, det er farlige saker. Jeg tok et raskt Google søk, og Google anbefalte meg ikke å gå inn på den siden. Se her for mer info. Beklager for bump, men jeg mener det er viktig å forhindre at flere folk skal komme i fellen.

• 3 uker senere...
Skrevet

kansje dokk ikke merka d når dokk hadde CRT men nå som dokk har fått litt bedre bildekvalitet så merke dokk d... skjermer kan ikke lagge, ivertfall ikke en skjerm med 2ms for responstida skal være ekstremt lang for at d skal kunne oppfattes som lagg...

Skrevet

Hei ..

Vet ikke om dette hjelper men da jeg bytta fra CRT til LCD skjerm for noen år siden så satte nvidia driveren min vsync=on - prøv å gå inn på driveren til skjermkortet ditt og sett vsync=off ..

?

Skrevet

har du prøvd å plugge i den gamle skjermen din og se om det er noe forskjell? ikke at jeg tror det blir det men bare for å elleminere den muligheten liksom.

Skrevet (endret)

Jeg bruker den nyeste Ati Catalyst driveren, og jeg har et Sapphire Ati X1950XTX!

Jo forresten: Jeg finner ikke Vsync i Driver instillingene mine!

Redigert: Fant det etter 20 mins, men hjalp ikke særlig mye..."Hakkingen" er der fortsatt og tearing.

Prøvd med den gamle CTRen og ingen problemer der

Endret av Rubymj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...