Gå til innhold

Trenger litt info om betaling med Netshop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1-3 dager er ein standardmelding når dei ikkje har vara inne. Men leverandøren har det.

Så viss du er avhengig av at det skal komme før jul ville eg ha ringt inn å fått hørt meir nøyaktig når vara vil komme til netshops lager.

 

Sjølv har eg bestilt ein del som har hatt leveringtid frå netshoposlo, der har det som oftast gått 1-2 dager sjølv om ordrebkreftelsen i eit tilfellet kom med 10 dager. Så var vara på lager for henting 2 dager etter bestilling.

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt på pakken som jeg bestilte den 05/12, og jeg har sporet pakken men den har ligget stille i Oslo siden fredag...

 

Er dere sikre på at "servicepakke - kontant" er det samme som postoppkrav?

7471376[/snapback]

ja, servicepakke betyr at den kommer i pakke som må hentes på posten. kontant betyr at den betales kontant istedenfor kort :)

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt på pakken som jeg bestilte den 05/12, og jeg har sporet pakken men den har ligget stille i Oslo siden fredag...

 

Er dere sikre på at "servicepakke - kontant" er det samme som postoppkrav?

7471376[/snapback]

ja, servicepakke betyr at den kommer i pakke som må hentes på posten. kontant betyr at den betales kontant istedenfor kort :)

7471413[/snapback]

 

ok

 

Men siste gang den ble registrert var kl 10.14 på fredag, og der står det at den ble videresendt fra Oslo, men etter det har den ikke blitt registrert på noe postkontor eller noe slikt...

 

Hva har skjedd? :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt på pakken som jeg bestilte den 05/12, og jeg har sporet pakken men den har ligget stille i Oslo siden fredag...

 

Er dere sikre på at "servicepakke - kontant" er det samme som postoppkrav?

7471376[/snapback]

 

Ikke stol 100% på pakkesporingen. Har en pakke som ifølge pakkesporingen fortsatt ligger i Oslo, men hentet den for lenge siden.. og jeg bor langt unna Oslo ;)

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt på pakken som jeg bestilte den 05/12, og jeg har sporet pakken men den har ligget stille i Oslo siden fredag...

 

Er dere sikre på at "servicepakke - kontant" er det samme som postoppkrav?

7471376[/snapback]

 

Ikke stol 100% på pakkesporingen. Har en pakke som ifølge pakkesporingen fortsatt ligger i Oslo, men hentet den for lenge siden.. og jeg bor langt unna Oslo ;)

7471451[/snapback]

 

ok, de frakter vel pakker på fredag og lørdag??

 

Jeg har mange ganger fått spill i helgen...

 

Men kanskje den ligger og venter på meg på det lokale postkontoret :w00t:

Lenke til kommentar

Etter det jeg har forstått, så kjører dem ut pakker eller sender ut pakkelapp på Lørdag, på pakker som ankom post kontoret på Fredag..

 

(Men det ankommer ikke nye pakker på postkontoret på lørdag.. Å har pakken din allerede ankommet post kontoret ditt, så ville det normalt ha blitt vist på pakkesporings infoen.. :dontgetit: )

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har forstått, så kjører dem ut pakker eller sender ut pakkelapp på Lørdag, på pakker som ankom post kontoret på Fredag..

 

(Men det ankommer ikke nye pakker på postkontoret på lørdag.. Å har pakken din allerede ankommet post kontoret ditt, så ville det normalt ha blitt vist på pakkesporings infoen..  :dontgetit: )

 

.:CyberMan:.

7471521[/snapback]

 

okey, den kommer vel en gang etter helgen da :mad:

Lenke til kommentar

Høyst sansynlig så vil den nok ankomme i morgen, der du vil kunne hente den før stenging, med å ta med en utskrift av pakke sporings lappen.. ;)

 

(Vell å merke, så lenge du ikke bur for langt unna hoved post kontoeret i din region.. :whistle: )

 

Normalt her med meg, så vil en pakke som har blitt videresent i fra oslo, bli med post flyet, forså å bli registrert på den "lokale" omregistrerings sentralen her, å da vet jeg at jeg samme dag, kan dra til post kontoret å hente den..

 

(Å dette er før jeg har fått selve pakke lappen, da den kommer i posten neste dag.. :cool: )

 

.:CyberMan:.

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar
Høyst sansynlig så vil den nok ankomme i morgen, der du vil kunne hente den før stenging, med å ta med en utskrift av pakke sporings lappen..  ;)

 

(Vell å merke, så lenge du ikke bur for langt unna hoved post kontoeret i din region..  :whistle: )

 

Normalt her med meg, så vil en pakke som har blitt videresent i fra oslo, bli med post flyet, forså å bli registrert på den "lokale" omregistrerings sentralen her, å da vet jeg at jeg samme dag, kan dra til post kontoret å hente den..

 

(Å dette er før jeg har fått selve pakke lappen, da den kommer i posten neste dag..  :cool: )

 

.:CyberMan:.

7471562[/snapback]

 

Jeg bor 5min fra postekontoret så det blir ikke noe problem :w00t:

Lenke til kommentar

sendingstid er som regel regnet uten lørdag/søndag.....en servicepakke til nordland f.eks. tar inntil 5 dager, sendes den f.eks. torsdag, så bør den være fremme senest torsdag uken etter :-) (=5 dager)

 

Min erfaring er at posten er treg....5 dager er tregt samme hva.

Endret av dudsi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...