Gå til innhold

Norges Største spillmesse med PS3!


Eirik-h

Anbefalte innlegg

TOTEN av alle steder!!  trodde det var et sånt sted  hvor man kunne spørre en 18 åring på gata om hva en playstation eller nintendo eller xbox er uten og få svar  men hvis man spør f.eks hva volvo 240 er så hadde man fått hele 240 historien  ramsa opp uten feil

7447954[/snapback]

 

NM i generalisering her, eller?

 

Kommer selv fra en plass hvor stedsnavnet kunne blitt bytta ut med "Harryhælvete", men det betyr ikke at hele bygda består utelukkende av harrytapper. Faktisk så er bare en liten prosent av folka av denne sorten, men de er så synlige i sine heller latterlige biler og holdninger at folk tror at hele bygda er sånn.

 

Og jada; mang en harrytapp er hyggelig, smart etc :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mente ikke at alle folka var sånn har selv familie på et sted som heter ørsta og der finnes det også folk som er innbitt opptatt av 240 o.l selv om folk der kjører fra dem med alt fra en micra... også har du folk som er fullt klar over hva som skjer ellers i verden

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
TOTEN av alle steder!!  trodde det var et sånt sted  hvor man kunne spørre en 18 åring på gata om hva en playstation eller nintendo eller xbox er uten og få svar  men hvis man spør f.eks hva volvo 240 er så hadde man fått hele 240 historien  ramsa opp uten feil

7447954[/snapback]

 

Finnes mange sider av toten;)

Du har nok hørt kolbu delen :p

 

Jeg vet ikke hvilke spill som skal vises fram. Men det er en god del spill som skal det.

Er absolutt verdt turen

Lenke til kommentar
TOTEN av alle steder!!  trodde det var et sånt sted  hvor man kunne spørre en 18 åring på gata om hva en playstation eller nintendo eller xbox er uten og få svar  men hvis man spør f.eks hva volvo 240 er så hadde man fått hele 240 historien  ramsa opp uten feil

7447954[/snapback]

 

La oss for all del la dette bli en Toten-tråd.

 

For min del synes jeg det er et kjempetiltak, at også noe mer utenbys områder også kan få til slike arrangementer. Hadde vært gøy å dra dit=]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...