Gå til innhold

Total War: Hvilken er deres favoritt-unit/MUSIKK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er uten tvil Armored hoplites(eller åssen det staves!) fra Rome.

 

De var jo helt geniale, jeg hadde 2 grupper av dem og ble ambusha av 1000 soldater. Jeg samla dem bare i en ring, slik at ingen kunne komme igjenom, så sendte jeg generalen inn på siden(nå var alle mine hoptlites omringa) slik at jeg til slutt drepte alle fiendene. Etter kampen var alle mine hoptlites i gull og jeg hadde bare mista halvparten ;)

Lenke til kommentar

Knigts Templars, fra Medieval 2.

 

Dette har vel mest med at jeg akkurat leser Jan Guillous trilogi om tempelridderen Arn Magnusson. Veldig kul historie bak tempelridderene, også er det noe spesiellt når en liten gruppe av tempelriddere rir ned en full gruppe fientlig infateri, i en dundrende charge. :love:

 

Edit:

 

Hvis jeg skulle sett det fra et Gameplay-perspektiv, ville jeg kanskje sagt Vardadroi (sikkert feilstavet). Elite horse archers fra det Byzantinske imperiet, utrolig allsidige. De har reddet meg i uttallige kamper, med sine bueferdigheter samt sin slagkraft i mélee. :)

Endret av edds
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Som emnetittelen sier:

Hvem er deres favoritt-unit noen sinne fra alle Total War spillene.

Hvem spill syntes dere har best musikk?

 

Selv har jeg ingen aning :hmm:

7422802[/snapback]

Hvem spill? Det heter HVILKET spill.

 

Tilbake til topic: Levy Spearmen til Saxons på Rome: Barbarian Invasion er min helt klare favoritt. Kan knuse enhver fiende med kastespydene. Drepte en Hun Warlord (Hele gruppen!) med en salve. De kan lage skjoldmur, er 120 i gruppen og sist men ikke minst, de er de nest billigste unitene Saxons har. Dermed kan man lage horder med dem som vil få folketallet i Kina til å se ut som småpenger. :dribble: Hvis man også støtter dem med et par grupper med Hunters, er de uslåelige. :evil: Et annet pluss er at de minner meg om vikinger.

En sterk andreplass er Arcani på Rome. Knuste en gruppe Silver Shield Legionares med kun en gruppe Arcani.

Krigshunder (fra Rome) kommer også høyt opp. Er gode, men ukontrollerbare og tar to runder å trene. Pluss at jeg er så stor hundeelsker at jeg ikke takler å se dem bli drept. Bruker dem nesten kun mot Peasants.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...