Gaston Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei, jeg prøver å pakke ut en fil ved hjelp av WinRar, men jeg får denne feilmeldingen hver gang. Det er plass i disken... Hva skal jeg gjøre? Winrar_piss.bmp Endret 5. desember 2006 av Gaston
GeirGrusom Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Aiaiaiai... du burde skrevet "Fil" ikke "Film" så bryter det ikke med retningslinjene. Og bruk PNG i fremtiden, så slipper vi å laste ned filen hver gang du legger ut screenshot. Men grunnen er at du har FAT32 som filsystem, og filen i RAR arkivet er større en 4 GB (32-bit max) Du må bruke Convert.exe for å endre filsystemet til NTFS, eller legge det på en harddisk med NTFS.
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 For nærare instruksjonar om korleis ein gjer det (konverterer til NTFS), sjå her: http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...convertfat.mspx
Gaston Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Det er greit, men jeg vil ikke konvertere hele disken! Jeg vil kun "convert" en fil, eller rettere sagt en haug med rar.filer. (Alle henger i sammen vettu). Hvordan går jeg frem?
Ondskapen Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Da kan du jo lage en partisjon av den disken du alle rede har. Så kopiere alle rar filene over ditt og ha dem der...
Gaston Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Hvordan gjør jeg det? Takk for svar!
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Poenget er at filsystemet på disken ikkje har støtte for filer større enn 4GB, det er ikkje filene det er noko i vegen med, og du kan dermed heller ikkje konvertere berre ei fil. Det skjer ingenting om du endrer filsystem, so eg ser ingen grunn til å ikkje gjere det...
Gaston Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg tenkte på det nå. Å partisjonere blir drit stress. Takk for hjelpa uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå