Gå til innhold

[X360] R6: Vegas - Gamer.no vennetråd


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe ja, nei for min del har jeg ikke hatt så mange gode opplevelser i R6. Alltid når jeg spiller så klikker lyden i spillet. Når noen skyter med Assult rifle f.eks henger lyden seg opp. Å alle på teamet klager over hvor plagsomt det er. Å det er det ganske slitsomt når man sitter der og skal spille med lyden på full guffe.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal skyte, ser ut som kulen kommer et og et halvt sek etter jeg trykker på knappen. Så det blir umulig og treffe noen....

 

Skal gi det en sjanse til, hvis ikke så blir det til at jeg bytter det bort.

Lenke til kommentar
hehe ja, nei for min del har jeg ikke hatt så mange gode opplevelser i R6. Alltid når jeg spiller så klikker lyden i spillet. Når noen skyter med Assult rifle f.eks henger lyden seg opp. Å alle på teamet klager over hvor plagsomt det er. Å det er det ganske slitsomt når man sitter der og skal spille med lyden på full guffe.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal skyte, ser ut som kulen kommer et og et halvt sek etter jeg trykker på knappen. Så det blir umulig og treffe noen....

 

Skal gi det en sjanse til, hvis ikke så blir det til at jeg bytter det bort.

7750270[/snapback]

Det første du sier har jeg opplevd noen ganger jeg også, men ganske sjelden..

 

Det andre der har jeg aldri opplevd, men kan jo ha med hvor du spiller hen, går du inn på de serverne med grønne prikker? Prøv og host selv en gang, og se hvordan det er da.. Ikke join servere med røde prikker, og hvis det kommer folk med røde prikker inn på en server, så kick dem eller be hosten om å gjøre det..

Lenke til kommentar
hehe ja, nei for min del har jeg ikke hatt så mange gode opplevelser i R6. Alltid når jeg spiller så klikker lyden i spillet. Når noen skyter med Assult rifle f.eks henger lyden seg opp. Å alle på teamet klager over hvor plagsomt det er. Å det er det ganske slitsomt når man sitter der og skal spille med lyden på full guffe.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal skyte, ser ut som kulen kommer et og et halvt sek etter jeg trykker på knappen. Så det blir umulig og treffe noen....

 

Skal gi det en sjanse til, hvis ikke så blir det til at jeg bytter det bort.

7750270[/snapback]

 

Det første opplever jeg ofte selv, men bare hvis hosten har dårlig linje.Prøv å legg merke til det, du har sikkert bullet lag (det andre du nevner) i de samme kampene.Bullet lag ser du veldig tydelig hvis du står stille og skyter mot en vegg eller mot ei glassrute, da ser du at det tar litt tid før kula treffer veggen eller at glasset knuses.Du kan også oppleve at det tar litt tid før granatene dine slipper hånda når du kaster de.

 

Alt sammen er kjennetegn på at linja til hosten ikke takler antallet spillere han hoster veldig godt.Er utrolig irriterende i et slikt spill som dette hvor man nesten er avhengig av reine headshots for å drepe.

Endret av bas
Lenke til kommentar

hehe det varmet mitt hjertet og se flere som opplever dette. Får meg til og føle at jeg ikke er alene her i "verden".

 

Jeg er veldig nøye med at hosten har bra linje. Som dere sier, du skal kaste en granat men han du spiller gjør det ikke før en liten stund etter. Eller du blir om til en levende DJ plate som hopper frem og tilbake.

 

Så prøver og unngå det, men ser at mange andre har gule prikker og røde.. Litt for ofte.. Wyldelife, men spillet skal få en sjanse til... :ph34r:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...