Comprade Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 (endret) Legg meg på lista og a Og husk å endre Eddijojos GT til LordEddiJoJo Endret 21. april 2007 av Comprade
W Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Noen som har kjøpt den nye pakka som inneholder 2 nye maps osv?
Comprade Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ikke jeg, men skal vente med å kjøpe den til jeg blir skikkelig hekta på R6:V. Kjøpte den map-packen til GRAW1. Worst mistake EVER!
avlvl Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Er kanskje ingen andre som spiller dette spillet lengre, men hvis det er, legg meg gjerne til. Vi kan spille coop, andre modus, ta achievements, ++ X-box tag: ToMcLaNcY84
Comprade Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Blir kanskje med etter hvert, men ikke nå. Andre spill er på ventelisten
Gjest Slettet+241541 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ser det er en stund siden det har vært noe aktivitet her, men prøver likevel. Jeg og et par kompiser spiller en kveld eller 2 i uka, uten noen voldsomme ambisjoner. Vi spiller kun for å ha det gøy. Om noen fortsatt spiller er det bare å sende friendrequest til en eller flere av oss, så legger vi dere til og innviterer til spilling. Send request til en av disse gamertags, så håper jeg vi sees i virtuelle vegas -Leffro (meg) -ThoTag -Chraizy -Mcats ThoTag pleier å være host, så det er best å sende request til han eller meg.
Perrern Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Polemos Theos jeg har lyst til å være med Endret 3. februar 2008 av Polemos_Theos
MindTooth Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Kunne godt tenkt meg å hatt noen å spille gjennom hele co-op delen med, og evt. ta alle terrorist hunt oppdragene. Kun for achivement, og sosialdelen. GamerTag; Alien Cheese Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå