Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 4


Anbefalte innlegg

Personlig syns jeg det er helt tragisk med denne "julekalenderen", det dreier seg jo bare om reklame, alle nettbutikkene gnir seg jo i hendene når dem får bli linket til fra hw.no på den måten, nei.. spør man meg skulle man heller hatt den gode gamle julekalenderen med bra tilbud på noe hver dag! de teite konkurransene der kunne man holdt for seg selv, helt idiotisk! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm er bare fornærmet over at han ikke har vunnet noe enda.

 

Personlig mener jeg det er helt greit å ha reklame på den måten de har, med tanke på hvilke premier du kan vinne på de forskjellige hw.no sidene.

 

Om man ikke tåler såpass med reklame som det kommer frem i julekalenderen, burde man bare stenge seg inne og lukke øynene, da man ser mer reklame bare man titter ut vindu (om man ikke bor alene på finnmarksvidda da).

Lenke til kommentar
hmm er bare fornærmet over at han ikke har vunnet noe enda.

 

Personlig mener jeg det er helt greit å ha reklame på den måten de har, med tanke på hvilke premier du kan vinne på de forskjellige hw.no sidene.

 

Om man ikke tåler såpass med reklame som det kommer frem i julekalenderen, burde man bare stenge seg inne og lukke øynene, da man ser mer reklame bare man titter ut vindu (om man ikke bor alene på finnmarksvidda da).

7424352[/snapback]

 

 

Har ikke prøvd å vinne, men eh, "okey" :) hadde dem hatt noen knallgode tilbud muligens jeg hadde kjøpt noe.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du klager sånn, hmm.

 

Det er da bare å sjekke ut komplett sin side bl.a. De har tilbud i lag med

kalenderen sin.

 

Selv liker jeg veldig godt denne julekalenderen :)

I fjor stakk jeg av med et Chieftec BH-06 kabinett, var utrolig artig å vinne,

spesiellt siden jeg trengte ett nytt kabinett, det gamle hadde ikke plass til flere harddisker :D

 

Håper jeg kan vinne noe i år også, selv om det er mange der ute som sikkert fortjener det mer enn meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...